Sunday, April 28, 2013

නූපන් ජීවිතය සහ නරුම ගෑනු (sex story in the bus)

සූමින් රහිතව (without zooming)

මම බස් එකට නැග්ගා. බස් එකේ සීට් ගාණටම වගේ සෙනඟ හිටියත් බස් එකේ මැද හරියේ සීට් එකක් හිස් වෙලා තිබුණා. කරේ එල්ලන් උන්න අලි මල්ලත් ගලවලා මම එතනින් වාඩි උනා. බස් එක යන්න පටන් ගත්තා. මිනිස්සු එකා දෙන්නා වැඩි උනා. තරහා ගිය මූණවල්මයි මට පෙනුනේ. ඒක හෙණ සාධාරණයි. ගෙවල් වල, ඔෆිස් වල තියෙන ප්‍රශ්ණ මදිවට තමන්ම පත් කරපු ආණ්ඩුව තමන්ටම දාන ප්‍රශ්නත් අතරේ හිර වෙලා, ඒ අස්සේ බස් එකේ සෙනඟ ගොඩෙත් හිරවෙලා ඉන්න මිනිස්සුන්ට හිනා වෙන්න හේතුවක් නෑනේ. ඔය අස්සේ තමයි බඩ දරු අක්කා කෙනෙක් බස් එකට ඉස්සරහා දොරෙන් ගොඩ උනේ.

ඒ අක්කා බස් එකට නඟිනකොටම ඉස්සරහා සීට් එකේ ටිකකට කලින් කතා කර කර උන්න මැදිවයසේ වගේ පෙණුනු ගෑණු දෙන්නට නින්ද ගිහින් තිබුණා. ඊට පිටි පස්සේ සීට් එකේ ජනේලේ අයිනේ උන්නු කෙල්ල ඒ අක්කාව දැක්කේ නෑ(වගේ හිටියා). එයා ජනේලෙන් එළියේ, "එහෙව් දෙය නොබලන දෑස් මක්කටැයි" වගේ දර්ශනයක් නරඹන ඉරියව්වක හිටියේ. බඩ දරු අක්කා සෙනඟ අතරින් තෙරපි තරපි බස් එකේ මැදහරියට ආවා. මම සීට් එකෙන් නැඟිට්ටා. ඒ අක්කා වාඩි වෙලා මගේ බෑග් එක ඉල්ලුවා. මම "කමක් නෑ අක්කේ" කියලා බෑග් එක උඩ මලු දාන තැනින් තිබ්බා. 

මම ගණන් කරලා බැලුවා. ඒ අක්කා සීට් පේලි පහක් පහු කරගෙනයි මං ඉන්න තැනට ඇවිත් තියෙන්නේ. එතකොට ඒ සීට් පේලි පහේ උන්නු මිනිස්සු මෙයාව දැකලා නැද්ද? මේ මිනිස්සුන්ට මක් වෙලාද? හැඟීම් දැනීම් නැති වෙලාද? නැති වේගෙන යනවද? ඒ සීට් පේලි පහේ මැදි වයසේ ගෑණු තමයි වැඩි හරියක් උන්නේ. අඩුම ගානේ ඒ අයට මතක නැතිද තමන්ට ළමයෙක් ලැබෙන්න ඉන්න කාලෙක බස් එකක ගිය හැටි?. එයාලා ඒ කාලේ බස් වල ගියේ නැද්ද? නැත්නම් දැන් අනික් මිනිස්සු ගැන හිතන එක නවත්තලාද? බඩ දරු අක්කා බස් එකට නඟිද්දී නින්ද ගිහින්(වගේ) හිටපු, ඉස්සරහම පේලියේ උන්නු ගෑණු දෙන්නා ආයේ කයිය ගහන්න්න පටං අරං. තමන් ඉන්න තැනින් නැඟිටලා අත්‍යාවශ්‍යය කෙනෙක්ට සීට් එකක් නොදෙන තරම්ට මේ මිනිස්සු ආත්මාර්ථකාමී උනේ කොහොමද? අවුරුද්දේ දවස් තුන්සිය හැට පහම උදේ දවල් රෑ බණ අහන උපාසක අම්මලා බණ අහලා මොනවද ඉගෙන ගෙන තියෙන්නේ? බණ අහලාම මනුස්සකම් නැති වෙලාද? මෑත කාලයේ සමහරක් ස්වාමීන් වහන්සේලා දේශනා කරන කුණු බිත්තරාලංකාරය විතරමද මේ මිනිස්සු දන්නේ? මේ ධර්මද්වීපය යන්නේ කොහාටද? අපේ මිනිස්සු යන්නේ කොහාටද?
 

(සූම් කල පසු)(with 12x zooming)

අද බස් එකට නැග්ගට කිසිම ආතල් එක්ක නැහැ වගේ. සික්....ආච්චියෙක් ලඟ තමයි සීට් එක ලැබුනෙ..ඒ මදිවට අංකල් කාරයෙක් තමයි ලගින් හිටගෙන ඉන්නෙ..මෙතන මේ අංකල් වෙනුවට ටිකක් තප්පදෝරු ඇන්ටියෙක් වත් හිටිය නම්...පොඩි සේප් ආතල් එකක් හරි වදිනවා නේ... අංකල් කාරයත් දෙයියො දීපු සීට් එක වගේ අත්දෙකින්ම සීට් එක අල්ලගෙන. ආච්චිත් නිදි වගේ තමයි.

බස් එකේ මැද හරියෙන් නම් ආතල් එකක් යනවා වගේ.. ඒ අක්කා පස්ස බැලුවට ඒ කොල්ලට කැමති ඇති.දීගෙන ඉන්නවා. වගේ..සික් මොකට වාඩි වුනාද මන්දා මේ සීට් එකේ. ආහ්..කෙල්ලො ගොඩයි ඌ විතරයි වගේ...අනික් පැත්තෙනුත් ඌට ජැකක්ද මන්දා සෙට් වෙලා තියෙන්නෙ..හතරවටින් කෙල්ලො ඒත් මඳක් ඈතින්...

ඔන්න හොම පසුබිමක් යනකොට තමයි නිලිය එන්නෙ ලොකේෂන් එකට..අක්කෙක් නගිනවා බස් එකට..මං වාඩිවෙලා වටපිට බල බල යනකොට...මං හිතන්නෙ බඩේ ඉන්නෙ ගෑනු ලමයෙක්. ගෑනු ලමයි බඩ ඉන්නකොට තමයි ප්‍රෙග්නන්ට් අක්කලා ලස්සන වෙන්නෙ. ඉිටි රූපෙ වගේ. පිං කඳ වගේ...සේරොම නියමයි. පෙග්නන්ට් කර්ව්ස් වුනත් ගති...

සහ් ඒ ලමයා කොයි තරම් පිං කරලා ඇතිද ඒ ඇකයේ ඉඳන් කිරි බොන්න.. හොද වෙලාවට මේවා කැප්චර් වෙන්නෙ මෙමරියෙ විතරයි. නැත්තං මං වලත්තයෙක් කියලා මේ බස් එකනුත් එලියට දාල ඉවරයි..

අක්කා නැගලා වටපිට බලනවා..අනික් සීට් වල උන් නිදි වගේ....ඒකත් හොදයි.. මං ඉතිං අක්කා මේ පැත්ත බලනකොට ම සීට් එක දුන්නා.. අර දෑත බදං අල්ලං හිටපු අංකල් කාරයත් පොඩ්ඩක් එහාට වුනා..ආච්චි නං දැන් අවධි වෙලා වගේ...ඒත් නිදි ලයින් එකක් දෙනවාද මන්දා...

මං පොඩියක් බස් එකේ මැද වගේ හරියට හිටියට මං නැගිට්ට ගමං අක්කා වෙන සීට් දිහා බලන් නැතුව ඇවිත් වාඩි වුනා..අනික් කෙල්ලොත් ඉඩ දුන්නා අක්කට එන්න..දුරට විතරක් නෙමෙයි ලගටත් අක්කාගේ නම් ඇපල් හොදයි වගේ...

අක්කා මගේ බෑග් එක ගන්න හැදුවා..එත් හිස් වුනාට සයිස් එකෙං ලැ්ප් බෑග් එකක් වගේ වුනා නෙව මගේ බෑක් එක..ඒක අරං අක්කා  කකුල් උඩ තියාගත්තම වැරදිලා වගේ බිම බලන වෙලාවට අක්කගේ ගල් දෙකවත් පේන්න නැහැ... ඒ නිසා ඕනි නැහැ අක්කා කියලා මං ඒක උඩ රැක් එකෙන් දැම්මා..

බස් එකේ ඈතින් ඉන්න අනික් කෑලි නිකං නවදැලි හේනෙ දාල ගිහිපු වැදිරි සෙට් එක වගේ...උන් හතර පස්දෙනෙක්ගේම කෑලි ගලවලා පිට් කලත් මේ අක්කා තරම් ලස්සන කෑල්ලක් හදාගන්න අමාරුයි.. සික් උන් ඒ මදිවට අර ඒ වහතු කෑලි පස්සෙ ඉදන් ජැක් ගහන මෝඩයා...උෟනම් මටත ්වඩා කැතයි වගේ සික්..වගේ..

සමාර ඒවාට අපි ඇපල් කිව්වාට ඇපල් නෙමෙයි ඒවා වුඩ් ඇපල් වගේ..ඒත් මේවා..නම් සුදු වුනාට සෝස පාට වගෙ ්ඇපල්..හරි සියුමැලියි චමත්කාරයි..මන බැදිලා යන සුලුයි. හරියට කරීනා කපූර්ට බබා ලැබෙන්න ඉන්නවා වගේ..ඇයි ඒ මූසලයට මේ අක්කා කාර් එකක එක්කං යන්න බැරිවුනේ...

හෑ මහත්තයා කාර් එකේ අක්ක එක්කරං ගියානං මට කොයිද ඉතිං මෙහෙම මෙව්වා එකක්..හෙ හෙ හේ....

 අරං අංකලයා පොඩියක් එහාට කරලා දැන් මම සීට් එකේ පොල්ල දෝතින් අල්ල ගත්තා. මහතින් ගතින් සහ නෙතින් ඇය මෙතරම් අයස්කාන්ත වෙලා මා ගාවට ආවෙ මොකක් හරි ලයින් එකකට එන්න වෙන්න ඇති ....නැත්තං අර වෙන සීට් එකක් නේ පෙග්නනට් අයට තියෙන්නෙ..ඇයි මගේ ලගටම අක්කා ආවේ..

පෙරයිද කියවපු වැල කතාවෙත් තිබුනා බස් එකකට ඇන්ටියෙක්ට එහෙ ම කරන එකක්....මොකක් හරි ලයිං එකක් දාගන්න හැකි වෙයිද දන් නැහැ.... බලන්න ඕනි..හා....මල කෙලියයි...ඔන්න බොලේ වංගුවක් එනවා... මෙතන වංගුව හරියටම එනවා කියලා මම දන්නවා..වංගුව එන්න තත්පර දෙක තුනකට කලිං කෙල්ලගේ පැත්තට හේත්තු වෙලා වංගුව පහුවෙලා ගියාම ආයිත් හේත්තුවෙන්න තරම්ම එක්ස්පීරියන්ස් එකක් මට තියෙන විත්ත්ිය මේ පාරෙ සමාර කෙල්ලො දන්නවා ඇති.. .

හානේ මං හිතුවෙවත් නැති වෙලාවක(හිතුවෙ නැති වුනාට ඉතිං ඕක වෙනවා කියලා මං දන්නවා) මගේ තරමක් ප්‍රානවත් වෙච්චි පුරුස ලිංගෙ (සික් වනචර සතා..ඕ පුරුස ලිංගෙ තමයි ඔක්කොම කරන්නෙ...) අර අක්කාගේ උරහිසේ වැදුනා...

සදාචාරයට අනුව නම් පස්ට කේස් එකක්..ඒ දැරිවිට ලමයෙක් ලැබෙන්න හිටියත ් නේද? අනේ අම්මපා තෝ වගේ අසික්කිත කුපාඩියෙක්..එහෙව් ගෑනිට නේද තෝ ගිහිං අර  තොගේ මැන්ටලේ වගේ  සුකුරුත්තම අර දැරිවිගේ අතේ ගාවන්න ගියේ.. තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ අර රෑට උඹ හොරෙන් බලන ඒවයි ඉන්න ගෑනු දවලුත් ඉන්නවා කියලද..ඒ සුදු වේෂියො වගේ නෙමෙයි යකෝ මේ ආරිය සිංහල ගෑනු... මට අපේ සීයා ඒ වගේ වෙලාවට බනින විදිය මතක් වුනා...

හෑ මෙන්න කෑල්ල ගෑවුනා විතරයි අක්කා මගේ දිහා බලලා රැවුවා රැවිල්ලක්..එච්චර ලොකු මොනරෙක්ට වුනත් තියෙන්නෙ මහ කැත සද්දයක් ..ලස්සනට නැටුවට සද්දෙ කැතයි නේ... ඒ වගේ අක්කගේ බැල්ම නම් පස්ට කැතයි..අර ලස්සන කොහෙ ගියාද දන් නැහැ.. ඕයි තමුසෙගෙ ලබ්බ ගාවන්න නෙමෙයි හලෝ මගේ උරිස්ස තියෙන්නෙ.. අක්කා බොහොම සැරෙන් කියපු දේ හයියෙන් වචන බවට පත් වුනේ නැතිවුනාට බැල්මේ තිබුනා..රවපු රැවිල්ලට මම අගල් ගානක් පස්සට ගිහින් ශිෂ්ඨ තැනක සිටගත්තා...

දැන් එහා පැත්තෙන් වේරම්බවාතයක් (සුලි සුලගක් වගේ එකක්) ආවත් මම නම් අක්කගේ උරිස්සෙ අසුවල් එක වදින්න දෙන්නෙ නැහැ කියන දැඩි අධිෂ්ඨානයෙන් අත් දෙකින්ම සීට් එක අල්ලගෙන වටපිට බැලුවා...ඒ බලනකොට මට පේනවා....යකෝ මං විතරයි නේද මේ බස් එකේ පිනක් කරන්න මේ අක්කට සීට් එක දෙන්න හිටියෙ....

කකුල් දෙකත් රිදෙනවා හිටගෙන..වටපිට බල බල පොඩි එකෙක් වගේ .. මේ මගුල් බස් එක යන පාටකුත් නැහැ.. ඕන්න ඕ වෙලාවට මේ අයියාට සිතට එනවා මේ සමාජෙ මේ වගේ අක්කා කෙනෙකුට සීට් එකක් දෙන්න එක සුද්දවන්තයෙක් නැහැ නේ කියලා..

දැන් මේ අයියා බ්ලොග් එකේ මේ සිද්දිය ලියන පෝස්ට් එක බලන්න ආයිත් මුල ඉදලා සූමින් රහිත සෙට් එක කියවන්න..  සික් එක ගෑනියෙක් නැතිවුනානේ අර අක්කට සීට් එක දෙන්න....

මේ සිද්දිය හරියට රූපගත කරගන්න සුදු පූසා ලොකු සහයෝගයක් දුන්නා... බොහොම ස්තූතියි සුදු පූසා සිදු කරපු සද් ක්‍රියාවට.. 

8 comments:

  1. උඹ නම් මාරයි අමිලයා!

    ReplyDelete
  2. ජැක් ගසන්නන්ගේ ඊරිසියාව කියන්නෙ වෙනමම හදාරන්න ඕනෙ සබ්ජෙක්ට් එකක් අමිල

    ReplyDelete
  3. ""(සූම් කල පසු)(with 12x zooming)""

    උඹේ විකාරූපි ශෛලීයෙන් ලියපු පට්ටම පෝස්ට් එකක්..!

    ReplyDelete
  4. ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ වේලෙන නිසා ජැක් ගැහුවට දෑන් ගෙදර යන ගමං ගහනවනම් ඒක සාධාරණීකරණය කරන්න බෑ.
    වලත්තකම හිතේ තියාගත්තට වචනයට හෝ ක්‍රියාවට නැගීම පිලිකුල් සහගත වේ.
    මන්දයත් බස්රථවල යන්නේද ඔබේ පන්තියේම පුද්ගලික වාහනයක් දරාගත නොහැකි ඔබේම සහෝදරියන්ය.

    ReplyDelete
  5. නියම මාතෘකාවක් බොහොම අගේට පෙළගස්සලා තියනවා.මෙය හොද මනෝ විශ්ලේෂයකට වුව ඉතා හොඳින් ගැලපෙන කතාවක් අමිල. ඔබට ස්තුතියි.

    ReplyDelete
  6. හි හි හි හි . . . . .

    ReplyDelete
  7. මම බැලුවා මොකක්ද මේ zooming කතාව කියලා. පස්සෙයි තේරුනේ ඒක කතාවේ කොඳු නාරටිය කියලා.

    ReplyDelete