Tuesday, May 11, 2010

kathawa

මම දන්න යාලුවෙක් හිටිය ටී කියල ..එයා වැඩ කලේ කොළඹ..අපි යාලුවො උනෙ 2006 විතර..ටී සහ මම යන දෙන්නම එක වැඩසටහනකට සම්බන්ධ උනා කෙ කියන නගරෙ තිබ්ය..නායකත්ව සOවර්ධනය තමා එම වැඩමුලුවෙ මාතෘ කාව..අපි ඒකෙදි යාලුවො බවට පත් උනා...ටී කියන්නෙ ගෑනු ළමයෙක් මම පිරිමි ලමයෙක් සී කියල..ඒ වැඩසටහනට පස්සෙ අපෙ යොවුන් සමාජෙ තිබුන ඉ0ග්‍රීසි ප0තියටත් අපි සම්බන්ධ උනා..
අපි අතර ෆෝන් නම්බර මාරුවකුත් උනා...කාලයක් අපි කතාකලා..කාලයක් කතානොකරත් හිටිය,,,එයාගෙ සිදුවීම් මම ගොඩක් දැනගෙන හිටියෙ නෑ..ඒත් මගෙ දෙවල් ගොඩාක් එයා දැනගෙන හිටිය..මම ගොඩක් නැතත් ටිකක් වැරදි කලා..එඇ දේවල් ඔක්කොම එයා දැනගෙන හිටිය..මමනම් කොතන ගියත් ටිකක් ජනප්‍රිය වෙන කෙනෙක් එඇ ජනප්‍රිය බව ඇති වුනෙ ඇයි ක්යල ..එඇත් එඇ නිසා මම සම්බන්ධ ගැහැනු ලමය් ගොඩාක් හිටිය..ඉන් සමහර අය ගොඩක් ස්පෙෂල් බවට පත් උනා...කොයි තරම් ස්පෙෂල් උනත් එඇ කිසිම කෙටි කතාවක් නව කතා බවට පත් උනෙ නෑ..මට එඇ කිසිම ගෑනු ලමයෙක් වැදිල තිබුනෙ නෑ..සමහරවිට ටී ත් මට කාලයක් සහ මම එයාට කාලයක් ප්‍රේම කියන ජාතිය කරන්න ඇති...එඇත් අපි එකම වකවානුවක ප්‍රේම නොකල නිසා හමු වීමක් ඇති උනෙ නෑ..
අපි සමහර කාලවල දිගටම දවසක් නෑර කතා කලා ..සමහර කාලවල කතා නොකරම හිටිය..ඔය අතර මම කාර්මික පාඨමාලාවකට කොළඹ එනව..ඒ කාලෙදිත් ටී ජොබ් හොයනව..අවසානෙ එයා ජොබක් හොයා ගන්නව..දැන් එයා ජොබ හොයා ගන්න කාලෙදි මගෙ කාර්මික පාඨමාලාව අහවර වෙලා මම රස්සාවකට ගිහින්...අපි ටෙක් ඉගනගද්දි ත් අපි එක්කම නැති උනත් විහිලුවක් කරන්න හරි ගැහැනු ලමයි හිටිය,,
ඒත් මම ජොබට ගියාම කෙල්ලෙක් දකින එකත් උදේ බස් 1ට සීමා උන දෙයක් උනා..ඉතින් මට ඔපිස් ෆෝන් එකක් දීල තිබුනෙ..මට ඉතින් තටු ලැබුන වගෙ,,අපිටකතා කරන්න ගොඩක් දේවල් තිබුන..ටී එක්ක..ටීට එඇ වෙනකොට ස් තිර පිරිමි ලමයෙක් හිටියෙ නෑ.ඉතින් කාලය අපි + කලා..ඒත් ටී හිටපු පරිසරය ඒ තරම් සුන්දර එකක් නෙමෙ..කොල්ලො ගොඩායි..මම ඉතින් හැමදාම ටැලිෆොන් කලා විතරයි..රස්සාවට ආපු මුල් කාලෙ නිසා නිවාඩු හමු උනෙ අඩුවෙන්.....to be cont

3 comments:

  1. මැණික්(සුළඟ)May 12, 2010 at 7:55 AM

    හරි ඉතිරි ටිකත් ලියන්නකෝ.
    මැණික්(සුළඟ)

    ReplyDelete
  2. ඉතිරි ටික...

    ReplyDelete
  3. ඉතින් ඊට පස්සේ...

    ReplyDelete