Sunday, May 16, 2010

16 morning

නිහඬ පරිසරය සසල කරන්න
සසල මගේ හිත සිසිල කරන්න
විසල් අපේ ලොව එකලු කරන්න
එන්න ම්ගේ ලොව එලිය කරන්න....

අද මම වෙසක් පොහොය සම්බන්ධ වැඩ සටහනකට යන්න හිටියෙ..ඒත් අවාසනාවට බෙල් 1 තියල තියෙන්නෙ පස්වරු වලට..යන්න තැනකුත් නෑ කරන්න දේකුත් නෑ..හනේ මන්ද..ජීවිතේ නීරසද මෙතරම් කියල මේ වාගෙ වෙලා වට හිතෙනව..සමහරු ඔපිස් ඇරෙනකම් ඉන්නෙ ගෙදර දුවන්න..ඒත් මටනම් හිතෙන්නෙ අදත් ඔපිස් ත්බුනනම් කියල...කොළඹට වැහැල..මම ඊයෙ ගෙවල් පැත්තෙ ගියා එහෙට පායනව හෝ ගාල....දැන් ඇට හිටවල සති තුනක් විතර තාම පැල පාත්තිවල.කෙනෙක් හිතයි ඇයි යකෝ පැල පාත්තිවල නැතිව අපේ ලිබ්බොක්කෙ තියෙනනද කියල..ඒත් එහෙම නෙමෙ මගෙ පියා හිටවපු ඒව වැල් දුවන බෝග..ඒකීවෙ කරිවිල පතෝල වැටකොලු වාගෙ එඇව නියම කලට වැස්ස ආවනම් දැන් පැල නෙමෙ වැල් තමා පාත්තිවල තියෙන්න ඕනි..
හ්ම් උදේම මගෙ යාලුවෙක් කතාකලා ස අකුරෙන් පටන්ගන්න..මගෙ ඔපීසිය තියෙන පැත්තෙලු එයා දැන් වැඩ මම ඉතින් සතුටු උනා ගොඩක් උන් ජොබ් නැතිව නස්තාර වෙලා ඉද්දි ඌට ජොබ සෙට් වෙලා..මිනිහ අහනව ඒ පැත්තෙ කෑම කන්න කඩයක් තියනවද අඩුවට හොඳට...ඉතින් මම කිව්ව නෑ..මම කන්නෙත් කැන්ටිමෙන් කියල..ඉස්සර ඔය යෝදයය් මමයි විතරයි හොස්ටල් එකෙ නිවාඩු දවසට..එහෙම ඉන්න අමහර දවසට අපි කම්මැලි කම යන්න ගෝල් ෆෙස් ෆිල්ම් එහෙම බලන්න යනවා..ඔය 1 දවසක අපෙ වෙන යාලුවෙක් කෙල්ලෙක් එක්ක ගෝල්ෆේස් ඉඳල මිනිහ හිතල අපි ඌව දැක්ක කියල..අපි දැක්කෙ නෑ මිනිහව..ඒත් ඒ යෝදය තැන්වල කියල තිබුන අපි කපල් එක වාගෙ ගෝල්ෆේස් ඇවිදිනව කියල..හම්මෝ කයි ගගහ ඉඳල බෑ දවාට උයන්නත් එපාය එහෙනම් මම යනවා බායි....

No comments:

Post a Comment