Wednesday, March 25, 2020

ඩයිවරගේ ජංගි කතාව

මටනන් මේ මහත්තුරුන්ට වගේ ඉතිං හොද කතා නැහැ. ඇරත් මට ඉතිං මේ සම්පත් මහැත්තයට වගේ කාර් ගස්සන්නත් බැහැ නෙව. නෝනලා මහත්තුරු ගස්සන කල් ඉදී.ඒත් අපි ගස්සන්න ගියොත් ගෑනු  මල්ලෙන් දමල ගහල යාවි. හෙහ් හෙහ් හෙහ්.
ඉතිං ඔන්න මහත්තුරු කියන නිසාම අපේ කොල්ලා සංදියේ කතාවක් දෙකක් කියන්නං. මෙව්ව නම් කතාමත් නෙවෙ ඉතින්. වෙච්චි දේවල් නේ.

ඒ කාලේ ස්කෝලේ අපිට එපාකරපු එකෙක් උන්නා පීටා. පිටා කිව්වට ඌ පිටර. ඕ අපේ සොමිනෝන කියලා උන්න ටීචර්ගේ පුතා. මයෙ අප්පේ ඌ හිටිය උඩ. ඌ හිතාන උන්නේ පකඩයා ස්කෝලේ උන්න ලස්සනම කොල්ලා කියලා. ඌට වැඩිමනක් ලකුනු, සෙල්ලම් කරන්න ගියත් ඌටම තමයි වැඩියෙන් තැන. ඉතින් ඔන්නොහොමයි තිබුනේ. අපිටත් ඌගැන හැරි ඉරිසියාව. එකාතකින් ඌ ටීචගේ පුතා වෙච්චි. ඌඨ ඉගෙනගන්න පුලුවන්. අපිට බෑනේ මහත්තයෝ. මං මේ තුන්පාරක් ලියල යාන්තම් ඔන්න පහයි දෙකක් දාගත්තේ. ඇරත් ඌට මුලු ගුරු මන්ඩෙලේම සැපෝට්. එකම වැරැද්දට සේර්ලා  අපේ පුකේ පලු මතුවෙන්න ගහනවා නම් පීටට ගහන්නේ යාන්තම් යට ට්‍රංක් එකටවත් නොදැනෙන ගානට.

ඒ කාලේ උන්නා සොෆී කියල කෑල්ලක් මහත්තයෝ හරි ලස්සන මූන. අනික් ඉතින් ථන් ඵූකවල් එහෙම ලොකු නැහැ. ඒත් සීදේවී සේප්පෙක. දැන් කිව්වොත් ඉතින්.. දැන්ඉන්න නිලියෝ අපි දන්නෙ නැහැ නෙව. කොහොමහරි ඉතින් මහත්තැල හිතාගන්නකො ඒක ඉතින් ස්කෝලේ පහර. එලම කෑල්ල ඉතින්.

ඕකිගේ මූනත් සුදුයි අතපයත් සුදුයි. අපිටපස්නේ තිබුනා ඕකිගේ පුක මොන පාටද කියලා බලන්න. ඒ ගැන කමල කිව්වේ කොහෙ සුදු වුනත් පු කලුයි කියලා. තව ඉතින් නාලිනි කිව්වේ අපේ නම් හැමතැනම කලු නේ බන්..පුකත් කලුයි කියලා. නාලිනිගේ  කිව්වත් සරුවාංගෙම වගේකලුයි. ඉතින් කොල්ලන්ට ඕ පස්නේ ගියාම එක එකා එක එක මත කියන්න ගත්තා. එතකොට ඔය ඉංගිරිසි වැල සගරා එහෙම කියෝපු උන් කිව්වා. සුද්දියන්ගේ පුකවල් නම් සුදුයි. ඉතින් සොෆී ගෙත් සුදුයිකියලා. එතකොට එතන ඉදිය එකෙක් යකෝ සොපීගේ නම සුද්දියෙක් වගේ ුවනාට ඒකි ලංකවේ නේ කලු ඇති බන් කියලා කිව්වා.

සමරේ කියල උන්නා ඌ ඉතින් හැමදේම ගැන දන්නවා. ඇරත් ඌ නානතොටට ගියාම දැහැටි කෝටුවක් අරං දත්මදිනවා. මොකක් හරි කම්බායක් අරන් ඇවිත් වරුවක්ෙ හා්ද හෝද ඉන්නවා. ගෑනුත් ඌඨ කිව්වේ බුරුස් සමරේ කියලා. බුරුස් සමරේ තමුන්ගේ පලපුරුද්දෙන්ම කිව්ව ඕකිගේ නම් පුක කලු ඇති බන්. මම ඉතින් දන්නෝ නේ ගමේ සුදු ගෑනු කීප දෙනෙක්ම ගැන. හැමෝටම නාන ඇදුම අස්සට අත දාලා හරියට සබන් ගාන්න බැහැ. පෙලක් උන්ගේ රෙද්ද ඉස්සනෙවා. කකුල් අතුල්ලන්න එහෙම උස්සද්දිත් පේනව නෙ. සමරේගේ ත් කාන්ඩෙගෙත් අදහස වුනේ සොෆිගේ පුක කලුයි කියලා.

ඒ කාලේ මම ඇවිල්ලා මහත්තයෝ හරිම නිවුන එකා. කෙල්ලෝ ගොඩක් අස්සට මාව දාන්නේ නැහැ ටීචවර් වත් . මොකෝ මම කෙල්ලො එක්ක කෙල්ලො වගේම හෙන කදේ. කදේ දාගෙන උන්ගේ පැණි අමුඩ ගැන පවා විස්තර මාත් එක්ක කියනවා. ඉතින් කොල්ලෝ අතර පුකේ පාට ගැන හෙන වාදේ නිසා මම දවසක් සොෆියට හෙමිහිට රහසින් ඇහුවා.

“ ඈ බන් සොෆි. උඹ අහිත හිතන් එප. කියපන් මට උඹෙ පුක මොන පාටද? “ මං බයනැතුව ඇහුව.

අනේ සිමියො උඹ මක්කද බන් අහන්ේන මේ..මගේ පුක කියලා පාට පාට නැහැ නෙ. මොකෝ මම පුක විතරක් වෙන පාටක් ගාන් එනවැ. අනික් උන්ගේ වගේම තමයි . ඒත අම්මල කියනෝ පොඩි කාලේ ඉදන් මයෙ පුකේ වලාකුලක් වගේ කලු පැල්ලමක් තියේලු. ඉතින් ඒ නිසා හරියට කියන්න බෑ බන් සිමියෝ. බොටත් එන් පස්න ඉතින්..

ඉතින් සොපි පෙන්නපන්කො බන්. එතකොට මම කොච්චර සුදුදු කලුද කියාල හරියටම දැනගන්නම්..මම සොෆිට ආදරෙන් කිව්ව මහත්තයො.

අනේ අනේ.. උඹ හිතේ තියං ඉන්න දේවල් සිමියො. පලයන් යන්න විකාර නොකර. සොෆි මට බැනල එලෝගත්තා.

ඔහොම දවස් කීපයක්ම මං ඉල්ලුවට පස්සේ. දවසක් මේකි දොට්ට පිලට යනගමන් මටත් කතා කලා. ඒ පැත්තට යන්න. එදා වැහි දවසක්. ඔක්කොම මඩ වැඩට කුඹුරු ඔලට කෑම ගෙනිය්නන ගෙවල නැවතිලා. සොෆියය් මායි කීප දෙනයි ඉතින් ස්කෝලේ. ඒ කියන්නෙත් මහත්තයෝ ස්කෝලෙට තියෙන ආදරේට නෙමෙයි අපි එහෙම දවසට ස්කෝලේ යන්නේ . නැත්තං ගෙදරින් මඩ වැඩට කතා කොරන නිසා නෙ අපිවැහි දවසුත් ඉස්කෝල ගියෙ.

වරෙං සිමියො. තොට පෙන්නන්න. තොට නින්ද යන එකකුත් නැහැ නැත්තං. සොෆිය කිව්වා.

ඉතින් සොෆියා හෙමියිට බිත්ති කන්ඩිය අස්සට ගිහින් ගවුමේ සාය කෑල්ල උහල අහක්වෙල ගවුන් රෙද්දෙන්ම මහපු ජංගි කෑල්ල පහත්කලා . දැන් වගේ මහත්තයො ඒ කාලේ ඔය එක එක ලා පාට ජංගි නැහැ. ගවුන් රෙද්දෙන්ම තමයි ජංගි කෑලි මැහුවෙත්. ගමේ කෙල්ලො ඒ සුදු ඒව තමයි ඇන්දේ..

කිව්වත් වගේ හද්දෙයියනේ තට්ටම් දෙකේම වලාකුලක් වගේ කළු පැල්ලමක්. ඒක දැකලා මට අතගාන්නත් හිතුනා. හිමිහිට යාන්තම් අතගාන්න ගන්නකොටම අත ගහා දාපු සොෆියා ඉක්මන්ට ජංගිය උස්සගෙන ගවුම පාත්කරගත්තා.

ඈ වල් පරයො.තොට මනුස්සකමට කළුද සුදුද බලන්න කිව්වම තෝ මොකද්ද ඔය කරන්නේ.. මේකේ ඇගිල්ල ගහල තෝ පෙට්ටිය කඩාපිය. අවසානේ උස්සන් යන එකාගෙන් ගුට් කන්න මට. පලයන් යන්න සිමිය මෙතනින්. මං හුජ්ජ ටිකක් බාල එන්නම්. තෝ නැත්තං ඒකත් සුදුද කහද බලන්න ඕනි කියාවි. වනචර හැත්ත ආව මෙතන අත දාන්න . පොන්න වහන්සේ වගේ හිටියට මොකද මුන්ගේ උප්පරවැට්ටි තමයි. පලයං ඉතිං මෙතන බණ අහන්න වගේ හිපාටුව සේ බලන් ඉන් නැතුව.

ඔන්න ඔහොම සොපී බැන්න නේ මට.. මම ගියා.

ඒත් පස්සේ මම ඒකට සමාව ඉල්ලුවා.

නෑ සොෆි මට ඒ පැල්ලම අල්ලන්න ඕනි වුනා. ඒකයි මම ටිකක් අත ගෑවේ. උම තරහ වෙන් එපා ඉතින්. මම දන්නවා උඹ අර කමලල වගේ ඕනි එකෙට්ට පුකේ ඇගිල්ල ගහන්න දෙන් නැහැ කියල. මම සමාව ගද්දි ඒම කිව්වා.

ඉතින් ඕක බැලුවට මට කට තියන් ඉන්න බැහැ නේ. මම ඒකි හිටපු විදිහ ඇන්දා කොලේක. අදිනකොට සොපි ගවුම උස්සං ඉන්න විදිහ ඒ විදිහටම ඇන්දා.. ඇදලා ඒක කෙල්ලෙක් මට දුන්නාය. මේ තියෙන්නේ සොපියාගේ පුකය. මේ ඒකේ කලු පැල්ලමය. මේ ඒකේ සුදු පැත්තය කියලා හරියට කොල්ලන්ට කිව්වා. ඕක ගියේ නැද්ද ඉතින් පන්තිය වටේ. අවසානේ ඉතින් තව රවුමක් මම සොපියගෙන් කුනුහබ්බෙනුත් බැනුන් ඇහුවා.

ඒගම න අපේ පීටරයට ඉරිසියාව ආවා. ඌ මාව නවත්තලා දවසක් බෙල්ලෙන් අල්ලලා..
අඩෝ සිමියා..තෝ සොෆිය ගේ පුක බැලුව නේද? කියාපිය උකන්න තෝ කෝමද ඒම කලේ? උඹ දන්නවා අපි කීපෙ දනෙක්ම ඉන්නවා ඕකිි ගැන ඇහ ගහන්. නැත්තං කොහොමද කිහාපන් උඹේම අතින් ඕකිගේ පුකක් ඇදෙන්නේ. ඇරත් ඒකිත් ඒක නැහැ කියල නැැහැ.

තෝ දැනගනින් ඕකිගේ පුක බැලුවෙ නැතොත් මම පීට නෙමෙයි. හරිය. කියල පීටා මට ගෙරව්වා.. 

ඉතින් පීටරයා ගෙන් සොෆිට හරිම කරදර. සොපියා ලැට් එකට ගියත් දෙතුන් දෙනෙක් එක්ක යන්නේ. මට මාතුපාල සර් කාරයත් බැන්නා උඹ නිසා අර කෙල්ලට ඉන්නත් නැහැ.මොකද්ද බන් දෙයක් පෙන්නුවහම ඒක පෝස්ටර් ගහන්නේ.අ ැරත් උඹ ගිහින් හොරට බලන්න ඇති.නැත්තං බන් කෙල්ලෙක් පුකක් පෙන්නයියැ. තෝ වගේ උලමෙක්ට.. හයියෝ ඉතින් උඹලත් කරගන්නේ තව මිනිහේකට කියන්න ඇහැක් වැරදිද කියාපන් බලන්න. තොපේ මහ උන් බලන් ඉන්නේ තොපි කොයි වෙලේද ස්කෝලේ නොයව ගෙදර වැඩ කොරගන්න ගෙදර නවත්තගන්නේ කියලා. තොපි මොකද කරන්නේ මෙතන ඇවිල්ලා පුකවල් බලාල ඒවා චිත්‍රත ඇදල බෙදනවත් එක්ක. ටිකක් හිතහං ඔය වගේ වනචර වැඩකොරන උන් ට ස්කෝල හරියනවද කියලා. ඒ ගමන අන්න අර වසවර්තියා. සොමිනෝනට නම් පීටරයා හෙලුවෙන් ගියත් ගානක් නැහැ. කොල්ල නේ සෙල්ලං වයස නේ..ඇරත් දක්සය නේ කියාල හෝදනවා පුතාව. ඌත් දැන් සොෆි කෙල්ලට කරදර කරන්න අරං නේ. බලහල්ල බොලා කරන වැඩ දුරදිග යන හැටි.

ඕ කාලේ ගංජ වගැක් ඉස්කෝලට ආව මහත්තයෝ. මුලින්ම ගෙනාවේ පියා. පියරත්න පියාගේ නම. පියා කොහේදේ පොලකට ගියාම ඒ පොලේ යන එකෙක් පියාට ඩිංගක් දීලා. මූ මොකද කලේ ඒක ඉස්කෝලේ ගෙනල්ලා ගැහුවා හැමතැනම දෙක වෙනකල්. ගංජ දුම ස්කොේල පාලු ලැට් කෑල්ල වැහෙන්න වෙලාවකට. . ටික දවසක් යද්දි මුන් ගමෙ ්පුංචි පුංචි  හොරකං කර කර හොද ලමයි වගේ ස්කෝේල ඇවිත් ගංජ බොන්න ගත්ත.

අවසානේ ස්කෝලේ සෙර්ල මොකෝ කලේ ගංජා හොයන්න ගත්තා.

ඔය කාලේම පීටරයා මට දෙක තුනක් ඇන්නා පාරෙ හම්බෙලා. මම ඒක සර්ලාට කිව්වට ඒ කට්ටිය සොමිනෝන මිස්ගේ පුතා නිසා නිකං උන්නා. ඇරත් ඒ දවස්සොලම පීට ගේ මන්ද කුලප්පු වෙල වගේ පාරෙ යද්දි රැකල ඉදලා සොපියාව ඇදගෙන යන්න ගිහින් පදුරක් අස්සට. මේකි පදුර පලල්ටම ගිහින්. පිටරයගේ වල්ල මිරිකලා දුවලා. කේලලෝ ඒ කාලේ දැනන් උන්න අර කරෙත්තේ හරකාගේ වල්ල ඇල්ලුවම දුවනවා වගේ කොල්ලන්ටත් වල්ල තදට ඇල්ලුවම වේදනයි කියලා.

ඒ ගමන බැරිම තැන සොෆියා කියල තිබුනා මිස් කෙනෙක්ට. පීටරයා ජංගිය ගලවලා පෙන්වන්න ඉල්ලනව කියලත්. සාක්කි විදිහට පීටරයා දීපු ලියුමකුත් දීලා තිබුන. ඒක අරං ලොකු ස්කෝලය ගාවට යද්දි මගදිම ඕක ආරංචි වෙල සොමිනෝන ඇවිල්ල අර මිස්ගෙන් පුතාගේ ලියුම ඉල්ලගෙන එවෙලෙම ඒක ගිලල. අවසානේ ඔය වයසට ඔහෙම තමයි කොල්ලෝ කියලා ඕක යට ගියා. ඉතින් ඕකට ස්කෝේල කෙල්ලොන්ට එහම මල පැනලා තිබුනේ. ඇයිෙ කොල්ලන්ට.. කොල්ලෝ ඉතින් දැන් වගේ හොද නැැහ මහත්තයෝ. එක එක වරත්තු වැඩ ඉතින්. බොරුවට කෙල්ලෝ එක්ක රන්ඩු වෙලා අවසාන වෙන්නේ එකේක ඒව මිරිකගෙන. උනුත් ඉතින් බොරුවට රන්ඩු කරනවා හැම රෙද්දටම ඒ කාලේ.

කොහොම වුනත් පීඨරයා අමුවෙන්ම බලෙන්ම කරන්න යන වනචර වැඩ ගැන එච්චර පැහැදීඹක් තිබුන් නැහැ කාගෙත්. ඇරත් සොෆි ගෙන්නලා සොමිනෝන ටීචර් සොෆි කෙල්ලට බැනලා තිබුනා. උම මගේ කොල්ල එලවන්නද හදන්නේ. ඈ බොල පරට්ටි තෝ වගේ ගං වල ඉපදිලා මඩ කාල හැදුන උන් නෙවෙ අපි. අපි මේවට ආවේ තොපි වගේ වැදි හැත්තගේ ඇස් පාදන්න. උඹල මොකො කරන්නේ අපේ පුතාල එක්ක මගුල් නටනවා.

ඉතින් මිස් මම නැටුව මගුලක් නැහැ. ඔහේ ගිල්ල ලියුමේ ඇති පුතා මගේ පුක බලන්න ඉල්ලුව හැටි.මිස් ල නම් එහෙම පුක පෙන්නල ඇති අපිට එහෙම පුරුදු නැහැ බාගෙද අපි කැලේ මිනිස්සු නිසා වෙන්න ඇති.. කියලා සොෆියත් උථ්තර දීලනේ..

තෝ මට එකට එක කියන්න එනවද වැදි පරට්ටි.. ඒ පාර තොපි ඔහොම ගුරුවරුන්ට කතා කරන්නේ කියලා ඒ ගමන සොෆියට එකක් ගහල සොමිනෝන. එදා දවසම වගේ සොෆි අඩ අඩ උන්නා. ලොකු ඉස්කෝලයාට රෙද්ද ඉස්සුවාද මන්දා ලොකු ඉස්ොක්ලෙයා ඒ කාලේ සොමිනෝන ගැන එච්චර කෙයාර් කලේ නැහැ. ඇරත් ඒ කාලේ ඇත්තටම ගමට එන්න ගුරුවරු නැහැ. ඉන්න උන් කොහොම කලත් තියාගන්න ඕනි නිසා ලොකු ඉස්කෝලෙයා නිකං ඉන්න ඇති.

ඉතින් දැන් ඉතිං ගංජා හොයන්න පන්ති ගානේ සර්ලා ඇවිත් බැග් අවුස්සනවා. අපට කියාල ඒ කාලේ මහ ලොකූ බෑග් තිබුන් නැහැ. සමහර දාකට ලොකු සිමෙන්ති කොල වගේ බෑග් වල තමයි පොත් ටික දාන් එන්නේ. අපේ ඉංගිරිසි මිස් කෙනෙක් උන්නා ඒකිට බෑග් නැතුවම බැහැ. ඒකයි බෑග් අරං ගියේ. පීටරයට ඒ කාලේ හොද බෑගකක් තිබුනා.

දවසක් ආවා. ලොකු ඉස්කෝලයාම සේර්ලා දෙන්නෙක් එක්ක ආවා පංතියට. ඇවිල්ලා එකෙක් වත් හෙලවෙන් එප. කියල උගන්න උගන්න උන්න ඉංගිරිසි ටීච එලියට යැව්වා. කෙල්ලොන්ට කිව්වා කොල්ලන්ගේ බෑග් ටික ගනිව් කියලා. මම දැක්කා. දැන් කෙල්ලෝ බෑග් ටික අරගත්තා. කෙල්ලො ඒවා ඇරං ඇර දිග බංකුවල වාඩිවෙල ඉන්නවා. ඉතින් බෑග් අවුස්සන් යද්දි මොක දන්නවයි වුනෙ.

පීටරයගේ බෑගෙකෙන් ජංගි තුනක් හම්බුනා. ඒ වෙද්දි අපේ පංතියේ කෙල්ලෝ.විස්සක් විතර  උන්නා. ස්කෝලෙ මහත්තයා අනෙක් පන්තිවලට ගිහින් බෑග් බලනවාකියලත් අපිට ආරංචි වෙල තිබුනා.ඉතින් ඒ බෑග් ඇවිස්සුවේ ලොකු ස්කෝලේ මහත්තයා නිසා පීටරගේ බෑග් එකේ ජංගි තිබුන එක වහං කරන්න බැරිවුනා.

ඒ පාර එවෙලේම සොමි නෝන ස්කෝල හාමිනේ ගෙන්නල පෙන්නුවා. පස්සේ කෙල්ලෝ ගිහින් ලොකු ඉස්කෝලයට පීටරයා ලැට් වලිනුත් එබෙනවා කියලා කේලං කියලා තිබුනා. ඉතින් සොමිනෝන ගමේ යද්දි කොල්ෙලා හැංගිල කෑ ගහන්න ග්තතා. පුතාට ජංගියක් ඕනිදෝ.. කියලා. පසසේ සොමිනෝන වෙන පලාතකට මාරුවෙල ගියා පුතා එක්කම..

මම ඉතින් ඒ කාලේ මහත්තයෝ ගෑනු අස්සෙම හිටිය නිසා මම තමයි ඇත්ත විස්තරෙ දැනගත්තේ.අ නෙක් පන්තිවල බැග් වල ලොකුසර් ගංජා අවුස්සලා බලනවාකියලා දැනගෙන අපේ කෙල්ලෝ ඉංගිරිසි පීරියඩ් එකේ ලැට් එකට ගිහින් ඇදන් උන්න තුනක් ගලවං ඇවිත් කෝම හරි ඇසිල්ලකින්  ඒක පීටරයගේ බෑග් එකට දාලා. ඒ ජංගි අතර එක්ක කිලුටු එකකුත් තිබුනා ලු ඉතින් ලොක්කට තද වෙලා සොමිනෝන ට බැන්නාලු එදාම.

ඉන්පස්සේ ඔය කතාව කෙල්ලනගේන් අහලාම  මම දැනං උන්නට කලින් සොෆි පුක ගැන කේලං අදින්න පෝස්ටර ගහන්න ගිහින් චාටර වුන නිසා කාටව්ත කිව්වේ නැහැ. ඒත් පංතියේ කොල්ලො කෙල්ලන්ට පොඩි සැකයක් තිබුනා.මොකද ඕ පීටරයා කෙල්ලොන්ට එහෙ මෙහෙ කරදර කලාට ඌ ජංගිෙ හොරෙක් කියලා කාටවත් මාට්ටු වෙල තිබුන් නැහැ. එක අතකින් බලද්දි අමු කැත වැඩේ. ඒත් ඉතින් මහත්තයෝ ඒ කාලේ දැන් වගේ හරි වැරැද්ද කොනටම බලලා අප ිවැඩ කරන් නැහැ නේ.

මේක එච්චරම ලල් නැතුව අති. මට ඉතින් තියෙන්නේ ස්කෝලේ කාලේ ඔය වගේ අත්දැකීම් තමයි. වෙන ඉතින් මොනම අංසෙකවත් දක්සකම් මට නැහැ. මට ඒ කාලේ මහිලා සමිති සබාපති, වනිතා කටයුතු ඇමති කියලත් කොල්ලෝ විහිළු කරනවා. ඒත් ඉතින් මහා තග ඩැල් වලට වගේම අපිටත් ඉතින් ඉදලා හිටලා පොඩි චෑන්සක් වදිනවා. හොදට විස්වාසෙට ඉන්න පුලුවන්නම් අපේ ගංවල ඒ කාලේ එකක් යාන්තමට නවාගන්න ලොකු අමාරුවක් වුන් නැහැ මහත්තයො. ඔන්න ඕකයි මහත්තයෝ මගේ කතා කෑල්ල.. හෙහ හෙහ හෙහ..




4 comments:

  1. ඒකෙත් හැටි. මම ගිහිල්ල තියෙන්නෙ වැරදි ඉස්කෝලෙටන.

    ReplyDelete
  2. අමුවෙන් වගේ පෙනුණාට නියම කතාව.
    මට මතක් වුනේ ඔහේ ගේ මුල්ම කතාව (බල්ලෙකුට භූමිතෙල් ගහපු) බලලා මට හිතුණු දේ.

    ReplyDelete
  3. ඇත්තම කියපං උඹ ඔය පීටර් කියල ලිව්වේ රසික සූරියආරච්චි ගැන නේද?

    ReplyDelete