Sunday, December 25, 2022

සිව් පෙති මල






ඇයි ශාන් මේ වැඩ ගොඩක් දාගන්නේ.. ලොක්කගෙන් ලකුණු දාගන්නද? ඔයා දන්නවනේ එහෙම ලකුණු ලැබෙන් නැහැ කියල..

අනෝම මගේ හිත මේ දවස්වල අවුල්. අපේ පරම්පරාවේ මිනිස්සුන්ට ලව් කේස් නිසා අවුට් යනවා වැඩියි. එයාල ඉක්මනින්ම අංගොඩ යනවා. නැත්තම් සියදිවි නහගන්නවා. මට කියල වෙනම ජාන සෙ ට් එකක් නෑනේ අනෝම. ඕවා තමයි මටත් තියෙන්නේ. ඉතින් මාත් ඒ තත්වෙට වැටෙන්න කලින් මේ වැඩ ටික හරි කරට දාගන්න හැදුවේ. එතකොට මට පස්න හිතන්න වෙලාවක් නැහැ වැඩ නෙ..

ඉතින් ශාන් ඔයා කැමතිත් නැැහ නෙ මට ඒක කියන්න. ඒත් මම ඔයාට කියන්නේ ඔයා කැමති නම් ඔයාග් කැමතිම බාර් එකේ බොමු. ඔයා ආසම වැඩේ ඒක නෙ. දැන් ඉතින් ඉන්ටනේට් එකේ තියෙනවා නේ ශාන් ලගම මිතුරාට ඇහුම්කන් දෙන් නැතිවුනාම ඌ මැරෙනවා කියල. තමුසේ මලොත් මට එහෙම හිතෙයි. අනෝමෘ කිව්වාය.

රයිටෝ.. එහනම් හෙට.. දාගමු. ශාන් කිව්වේය..

හරි මම බබාලගේ වැඩ හස්බට කියන්නම් ඌ ශේප් කරගනී. ඔයාගේ ස්ටෝරිය අහන්න මටත් හෙන ආසාව ඕයි. අපි ගෑනුනේ අපි ඕප නෙ. අනෝමා කිව්වාය.

ඒ වුනාට අනෝමක්කේ. එහෙම කියල කිසිම දෙයක් මෙතන නැහැ. මොනාවත්ම නැහැ. කියන්න කියල ලොකු එහෙම කතාවස්තුවකුත් නැහැ. මගේ අවුලක් තියේනනේ.. මට එහෙම හතුරෙක් කිය එකෙක්වත් නැහැ. ඔයාට ඇහුවහම හිතෙයි ඒ වගේ නීරස කතාවක්. අම්මෝ මම මොකට ඇහුවද කියල.. ශාන් කිව්වාය.

ශාන් මම ඔයාට කලිනුත් කියල තියෙනවා. සෙල්ෆ් කන්ෆිඩන්ස් ඔයාගේ සෑහෙන මදි ශාන්. තමුසෙට මේකේ කරන්න බැරි දෙයක් නැහැ. ඒත් හැමදාම හිතාගෙන ඉනේන් පහලම එකා කියල. තමුසෙට මැරෙන්න පස්නයක් තියෙනවා නම් ඒක කොහොමද පොඩි එකක් වෙන්නේ? ඒක ලොකු එකක්. ඇරත් නැති වැඩ දාගෙන බොන්න දාගෙන අමතක කරන්නේ සුලු දෙයක්ද? නෑ ඒක ලොකු දෙයක්. තමුන් අනික් මිනිස්සුට වැදගත් නැ කියල හිතන්න පුරුදු වෙන් නඑපා ශාන්. මම විසේසඥ නෙමෙයි. ඒත් අපේ මිනිහට හෙම ඕයි පෙඩි දේත් ඌ කිය්නනේ ඌ රජා වගේ.. ඒකට තමුසේ.. තමුසේ අර මොකක්ද කප් එකක් අරගෙන ඇවිත් මොකක්ද මට කිව්වේ. වෙන එකෙක් හිටිය නැති නිසා ඒක ලැබුන කියල. මොනාද ඕයි.

හරි මට ශාන් එක්ක කතා කරන්න ගියොත් මෙතන සද්දෙන් බනින්න වෙනවා. මම යන්නම්. හෙනම් හෙට සෙට් වෙමු.

වීදුරු ගැටෙනහඩ සහ බැරි එවුන් ඉංගිරිසි කතා කරන හඩ පබ් එක පුරා පැතිරී යන්නට විය. ටේබලයක දුරස් සබදතාවයක ගෑනියෙක් සහ පිරිමියෙකි. ඔවුන් දුරස් බව ඔවුන්ගේ ඇල්මක් බැල්මක් නැති හිස් ස්වභාවයෙන් පෙනේ.

කතාව එච්චරයි. මට දැනගන්න ඕනි අනෝම අක්කි ඔයා හිතනවද? මට එහම හැකියාවක් තියෙයි කියල. සමහර විට මට එහෙම හැකියාව නැති වුනොත්. මම ෆේල්. මම අරූ ඉස්සරහ ෆේල්. මිනිහෙක් ෆේල් වෙන්න් තරගයක් තිබුනොත්. මම දැන් තරගයක් නැතුව පැත්තකට වෙල ඉන්නවා. ඒ වගේ නෙමෙයි නෙ අක්කි මම පරාද වුනාම. එයා මා එක්ක කතා කරන එකක් නැහැ. හපොයි. මට මතකයි මගේ කෑල්ල අතගාල එක ආයුර්වේද දොස්තර කෙනෙක් කිව්වා. මල්ලි මේක නම් හදන්න අමාරු. ඕක නෙමෙයි ජීවිතේ කියල. ඉතින් අක්කා මම කොහොමද එයාට එහෙම දෙයක් කියන්නේ? ශාන් සෙමෙන් කියන්නට විය.

දැන් ශාන් මල්ලි උඹ ඒකිට අයි ලව් ්‍යූ කිව්වද? අනෝමා ඇසුවාය.

නෑ මම කිව්වේ නැහැ. ඒ කියල අවසානේට වෙන්නේ අරක නෙ. ඒක ෆේල් වුනොත් අක්කා. ශාන් කිව්වාය.

යකෝ. උඹ මාර බඩුවක් නෙ. කෙල්ලෙක්ට කැමතියි කියන්න ඒකිගේ ආදරේ විදගන්න ඕක ඕන නැහැ නෙ බන්. ඕක ඕන වෙන්න් අවසානෙට. ඇරත් මට පේන්නේ උඹ තැන් තැන්වලට ඕක පෙන්න පෙන්න ගිහින් කට්ටිය පොහොසත් කරල වගේ. මේ ශාන්. උඹ මට බොරු කරනවා නෙමෙයි. නෙ. මොකද මට ශෙුවර් නැහැ උඹව වෙලාවකට. මොකද කිසිම විදියකින් රීඩ් කරන්න බැරි උලමෙක් නෙ උඹ. අනෝමා කිව්වාය.

අයියෝ අනෝමක්කේ. මම ඔයාට කැමති. යාලුවෙක් විදිහටත් බොන නිසා කියනවා නෙමෙයි ඉතින් සෙස් කරන්නත් කැමති. ආයෙ මොකටද අක්කා බොරු කිය්නනේ. මම විතර නෙමෙයි අර සීල බුවා වගේ ඉන්න අපේ ජී එම් බුවා  පවා  අක්කට කැමති. ඔයාගේ ඇක්ටිවි ගතියට කැමති. මමත් එහෙමයි. ඒකේ.. ශාන් කියවාගෙන ය්නනට විය..

ආන්න ශාන්.. තමුසේ එතනත් ඉන්නෙ හෙන අවුල් තැනක නෙ. තමුසේ මට කැමති නම් මේ ඇගට කැමති නම් ඒ ඇති. ආයේ ජී එම් කැමතිද? ඔෆිස් එකේ අනික් උන් කැමතිද? ඒව මොකටද? එතකොට මට වුනත් තමුසෙට කිසි වචනයක් දෙන්න හිතෙන් නැහැ නෙ. මොකද හැමෝම කැමති නිසා ශානුත් කැමති මිසක් ශාන් මට එහෙම විසේස කැමති කියල නැහැ නෙ.. ඔයාට තියෙන්නේ මල්ලි කන්ෆඩන්ස්මය පස්නයක් ශාන් මල්ලි. තමුසේ ගේ නැට්ට හදාගන්න කලින් ඕක ගොඩදාගන්නවා.

අනෝමක්කගේ අයියට නම් හෙනට කන්ෆිඩන්ස් තිය කිව්වා නේද? වාසනාවන්තයි නේද ඔයා. ශාන් ඇසීය.

එහෙම නෙමෙයි බන්. මම ඒකට ආස නැහැ. මම ආසයි උඹ වගේ හිතින් පොම්නයෙක්ව සෙට් වුනා නම්. මොකද මූ හැම තිස්සේම 1 ගන්න ෆයිට් කරනවා. හැම එකටම පොර බදනවා. මගේ හැම දෙයක්ම පාලනය කරන්න එනවා. ඌ ඉන්නේ හැමතිස්සේම මාර කන්ෆිඩන්ස් මෙව්වා එකක. උද්දච්චකම අනන් මනන් ඒවත් එහෙම. මම මේ උඹ එක්ක කතා කල තරම් මම කතා කරල නැතුව ඇති මාස පහකට වත්. එච්චර අඩුවෙන් කතාකරන්නේ. මොකද වචනයක් දෙක්ක පිටවුන ගමන් මම දන්නවා ඊලගට මූ දාගෙන එන පොයිය මොන වගේද ලොකු කතා මොන වගේද කියල. ඉතින් මට එපා වෙනවා කතාවක් පටන් ගන්නත්. අනෝමා කිව්වාය.

අක්කේ මම දැන් බාගෙකට වඩා බීල. මම දැන් එතනෝල් කන්ෆිඩන්ස් එකෙන් ඔයාගෙන් අහ්නේන? අපි දෙන්න සෙට් වෙමුද? අරකව ටෙස් කරන්න. මම කීවේ මගේ වැඩ නැති එක. ශාන් ඇසුවාය.

ශාන් උඹ අඩුම තරමේ ඔය රිංගන ගොන් පොට් එකක වත් හරියට සෙට් වෙලා නැද්ද කෙල්ලෙක්ට. මම හිතුවේ උඹ ඕවට ගිහින් හැමදාම උඩ දාගෙන ගෑනුන්ට ඉන්න දෙන් නැතුව ඇති කියල. ඒත් බලනකොට උඹ එහෙම නෑනේ. මම මේ උඹ එක්ක මෙහෙම හොදින් කතා කලාට මම ඒ ජාතියේ නරක බඩුවක්ෙ නමෙයි හරිද ශාන්. අනෝමා කියන්නට විය.

ඒ පොට් වලට රිංගනවා කියල කවුරුත් හොයාගත්තේ නැහැ නෙ. මම ම තමයි ඒ තැන්වලට රිංගනවා කියල ප්‍රසිද්ධ කලේ. මොකද එතකොට මිනිස්සු මම නගින කෙනෙක් කියල හිතයි නෙ. මම ඒකට කැමති. මම ඒවට නොගියා නෙමෙයි. ඒත් ඒ අයට මාව සැපක් නෙමෙයි. සල්ලි නිසාම අතපත ගාලා මොනාහරි කරනවා. ඒක හරි වදයක් කරුමයක් වගේ එයාලට. කිසිම ආදරණීය ගතියක් නැහැ. ඇරත් වෙනදා පොඩ්ඩක් හරි පත්තු වෙන එකත් ඒ වෙලාවට බයටම බ්ලොක් වෙනවා. ඉතින් මම දැන් ඒවට යන්නේ නැහැ. ශාන් කීය.

ඒ කියන්නේ උඹ ඔය සමහර තැන් ගැන මිනිස්සු එක්ක කියෙව්වට ඒවට ගිහින් නෑද? අනෝමා ඇසීය.

ඇත්තෙන්ම කිව්වොත් මම ඒ පැත්තෙන් කන්ෆිඩන්ස් තියෙන මිනිහේක වුනාට ඕප දූප කියෙව්වට සමහර මම බඩු ගහන්න යනවා කියන  තැන් මම දැකලත් නැහැ. ශාන් කීය.

අනේ මන්දා බන්. මම මේ උඹ ගැන දන්න සහ ෆිට් එක නිසාම එනවා. ඒත් වෙන මොනම ගෑනියෙක් වත් උඹ ඕවා අස්සට යනවා කිව්වම උඹ එක්ක නිකමට කතා කරයිද? තෝ හොදයි ශාන් කෙල්ලෙක් සෙට් නොවෙන එකට උදාහරණ වලට ගන්න. එච්චර වැරදි තොගේ. අනෝමා කිව්වාය.

ඒ වුනට අක්කි මම ආසයි හැබැයි ඇත්තටම ඔයාට. මට මතකයි මම අර දවසක් අපේ ඔෆීසියේ තෑගි පාර්සලයක් අරගෙන ගෙදර එද්දි ඔයා කුක්කුව එලියේ දාගෙන බබාට කිරි දෙනවා. මම දෙපාරක් හොරෙන් බැලුවා.. මම හරි වල්ෙ න්ද? ඒව එහම හරි ලස්සනයි අප්ප. සීකේ.. ශාන් කීය.

යකෝ.. බිව්ව කියල හැම දේම ඔහෙම කියන්න එපා.. කලාව පුරුදු වෙයන් මිනිහෝ කලාව. මමත් බීල ඉන්නේ. මම කියවනවද කියහන් ඔය කතා නැහැ නෙ. අනෝමා කිව්වාය.

හරි හරි අනෝමක්කා ඔයා මට හෙල්පක් දෙන්න. මම ඇත්තටම ගොනෙක් ගහනවා නම් හත් දාහක් වියදම් කරනවා. මම දන්නවා අනෝමක්කලා අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නේ. මට පුලුවන් ඒ ගාන දෙන්න. මම කියන්නේ හිත හොද විදිහට. ඒක වැරදියට නෙමෙයි. ශාන් කිව්වාය.

කිපී රතුවුන මුහුන මදක් සගවාගත් අනෝමා ශාන් ලගට කිට්ටු විය. දැන් බිව්ව ඇති. යමන් බල්ලො මාත් එක්ක යන්න. තෝ අද හම ගහනවා මට කියපු චොර කතා වලට..ඔය බිල ගෙවල වරෙන් කො. උඹට මේ ගොනා පෙන්වන්න.

ඉන් පසු බිල ගෙවා අවසන තුන් සක රියක නැගුන ඔවුහු කාමරයක් සොයා ගියෝය. ඇතුලුවීම් පිවිසීම් අවසානයේ ඇද මත දෙදෙනෙකි ඔවුන් අනෝමා සහ ශාන්ය.

හරි.. උඹ වොශ් දාන්න ඕනත් නෑ.. කියපන් වනචර බල්ලා තෝ හිතුවද යකෝ මම තොගෙන් සල්ලි ගන්න බලාගෙන දුක අහන්න ආව කියල. උඹ ගැන පව් තමයි මල්ලි. ඒත් මට ඊඨ වඩා තෝ ගැන තරහයි. වෙන කවුරුත් අහගෙන හිටියේ නැහැ තමයි. ඒත් තෝ මොකටද මට සල්ලි වලට බුදියන්න කතා කරන්නේ? යකෝ මම තොගේ ඔෆිස් එකේ අවුරුදු පහකට වඩා අපි දන්නවා. මම ඩීල් යන්න බලාගෙන තොගේ දුක අහන්න ආවේ නැහැ. දැනගනින් පපයා.. උඹ හැමදේම තනියම කරගන්න යන්නේ. ඒ්ත් තොට කරගන්න පුලුව්න බිජ්ජක් නැහැ. අනෝමා කිව්වාය.

නෑ අනෝම අක්කි. මම හිතුවේ මට උදව් කලාම මමත් උධව්වක් කරන්න. මිසක් වෙන දෙයක් නෙමෙයි .ඇත්තටම අපි ගෙදරකට යනකොට සීනි තේකොල ගෙනියනවා වේග වැඩක්.. ඒ වගේ දෙයක් විතරයි. මම සල්ලි දෙන එකෙන් ඔයා නරක කෙනෙක් කියල හිතුවේ නෑ අක්කි. සොරි අනේ සොරි. ඔයා තරහ වෙන්න එපා. මට කතාකරන්න ඉන්නේ ඔයා විතරයි. අනික් උන් දුරින් ඉන්නවා විතරයි. මට ඔයා වගේ තමුසේ කියෙන්න එකෙක් ඉන්නෙත් ඔයා විතරයි. ප්ලීස් ඒක අමතක කරල දාන්න අක්කි. හරි මට බිජ්ජ ගොඩදාගන්න ඕනත් නෑ.. අර අකමැති කෙල්ල ඕනිත් නැහැ. ඒත් තරහ වෙන්න එපා අක්කි. අනේ.. ශාන් පින්සෙන්ඩු වන්නට විය.

ඇති නවත්තගනින් අඩෝවැඩියාව. යකෝ මම ඒ ලෙවල් කාලේ මගෙන් එක වචනයක් ගන්න කොල්ලෝ දවස් විස්ස තිහ පස්සේන ආවා. මම ඉන්ස්ටිටියුට් එකේ ඩිග්රිය කරද්දි එකා දවස් 8ක් ඇවිත් මට තර්ජනය කරලා ගියේ. තමුසේ ගේ නලලෙදි කියල. එහෙව් මට තමුසේ කතා කරනවා හත් දාහට එනවද අහල. ඇත්තමයි තෝ බිව්ව කියල මේවට නම් සමාව දෙන් නෑ ශාන් ඇත්තමයි. ඕ පන නැති එක කඩාගෙන කන්න ඕන මේ කරපු දේට.. නම්..

යමන් නාන්න කනමදය වගේ බීල ඔහේ කියෝනව. අනෝමා කියන්නට විය.

7 comments:

  1. මහත්තුරු කාලෙකින්.

    ReplyDelete
  2. Very good, wellcome back 👌

    ReplyDelete
  3. කථාවෙ structure eka නම් උපරිමයි

    ReplyDelete
  4. Kisu ta adare Manika.

    ReplyDelete
  5. සෞම්යාගේ රෝස පාට හුත්තට දිව දාලා ජුස් බොන්න තිබ්බා නං.

    ReplyDelete
  6. විෂ්මිව රූම් අදින්න ආසයි.

    ReplyDelete