7.30:මා ප්රධාන මාර්ගයෙ දුම්රියකින් අද උදේ වැඩට ඒමට සැරසුනෙම
8.10 ි..මා මරදාන දුම්රිය ස්ථානයට උදෑසන 8.10ට පමණ ළඟා වුනෙමි.
8.12.වෙරලබඩ දුම්රිය ස්ථානයක් මගේ ගමනාන්තය විය..හදිසියේ මට ඇතිවූ බඩේ අමාරුවක් ඇති විය..
8.15 දෙවන හා පලමු පන්ති සඳහා වැසිකිලියක් මරදාන දුම්රිය ස්ථානයේ මට මතක ලෙස 5 හෝ 6 වේදිකාවේ විය..මා එය සොයාගෙන එයට ගියේය..
වැසිකිලියට වතුර ගැනීමට තිබුනේ ටැංකියකිනි..එම ටැංකියෙන් වතුර ගෙන වැසිකිලි යා යුතු විය..වැසිකිලි 3ක් වූ නමුත් එකක් භාවිතයට ගත නොහැකි වීය..ඉතිරි දෙක ම එවිට වැඩය..මා වතුර බාල්දියක් ගෙන එක් අයෙකු පිටවන තෙක් විනාඩි 5ක් බලා සිටියෙමි..
8.20 අවැසි කාරිය කරගත හැකිවිය..
8.22 මා පැමිණි දුම්රිය ගොස්ය..දුම්රිය කිහිපයක් වේදිකාවල තිබූ නමුත් ඒවා කොහි යන්නේදැයි කීවේ නැත..මා විසින් එහි යන උන්ගෙන් අසා එකකට ගොඩ විය..
8.25 අනෙක් දුම්රියකුත් ඉන් පසුව පැමිණි වෙනත් දුම්රියකුත් කොටුව දෙසට පිටත් විය,,අපේ දුම්රිය යන පාටක් නැත..
8.26 මා සිටියේ 9 වේදිකාවේය..9,10 වේදිකාවල දුම්රිය මරදානට පමණක් බවත් 8 වෙනි වේදිකාවට ගොස් එහි ඇති දුම්රියෙන් ගල්කිස්ස දක්වා මඟීන් ගමන් පහසුව ලබාගන්නා ලෙස දැන්වීය..
මුහුදුබඩ දුම්රිය මාර්ගයේ තිබූ සීඝ්රගාමී දුම්රියක් ප්රමාද වන හෙයින් 8 වෙනි වේදිකාවේ දුම්රියේ කට කපා සෙනඟ විය..
8.32 7වෙනි වේදිකාවේ දුම්රිය දැන් මොරටුව බලා යන බව දැන්වීය..එහෙත් 8වෙනි වේදිකාවේ වන පිරුණු දුම්රිය තවමත් එක තැනමය..
8.35 මරදාන සහ කොළඹ අතර මාර්ග අවහිරතාවක් වන බැවින් දුම්රිය බොහෝ වේලා ප්රමාද වන බව දැන්වීය..
8.38 මා මරදාන දුම්රිය ස්ථානයෙන් පිටවීමට පඩිපෙල නගින අතර 7 වෙනි වේදිකාවේ දුම්රිය යනු දිටිමි..එවිට වහා දුම්රිය ඇදුන අතර මාද ඉක්මනින් දුම්රියට ගොඩවිය..
8.45 කිසිදු මාර්ග අවහිරතාවක් හෝ බාදකයක් හෝ අඩුතරමේ නැවතුන දුම්රියක්වත් මරදාන හා කොටුව අතර නොවුන අතර මාර්ග අලුත්වැඩියා කරන සේවකයින් පිරිසක්වත් නොදක්නා ලදී..
8.10 ි..මා මරදාන දුම්රිය ස්ථානයට උදෑසන 8.10ට පමණ ළඟා වුනෙමි.
8.12.වෙරලබඩ දුම්රිය ස්ථානයක් මගේ ගමනාන්තය විය..හදිසියේ මට ඇතිවූ බඩේ අමාරුවක් ඇති විය..
8.15 දෙවන හා පලමු පන්ති සඳහා වැසිකිලියක් මරදාන දුම්රිය ස්ථානයේ මට මතක ලෙස 5 හෝ 6 වේදිකාවේ විය..මා එය සොයාගෙන එයට ගියේය..
වැසිකිලියට වතුර ගැනීමට තිබුනේ ටැංකියකිනි..එම ටැංකියෙන් වතුර ගෙන වැසිකිලි යා යුතු විය..වැසිකිලි 3ක් වූ නමුත් එකක් භාවිතයට ගත නොහැකි වීය..ඉතිරි දෙක ම එවිට වැඩය..මා වතුර බාල්දියක් ගෙන එක් අයෙකු පිටවන තෙක් විනාඩි 5ක් බලා සිටියෙමි..
8.20 අවැසි කාරිය කරගත හැකිවිය..
8.22 මා පැමිණි දුම්රිය ගොස්ය..දුම්රිය කිහිපයක් වේදිකාවල තිබූ නමුත් ඒවා කොහි යන්නේදැයි කීවේ නැත..මා විසින් එහි යන උන්ගෙන් අසා එකකට ගොඩ විය..
8.25 අනෙක් දුම්රියකුත් ඉන් පසුව පැමිණි වෙනත් දුම්රියකුත් කොටුව දෙසට පිටත් විය,,අපේ දුම්රිය යන පාටක් නැත..
8.26 මා සිටියේ 9 වේදිකාවේය..9,10 වේදිකාවල දුම්රිය මරදානට පමණක් බවත් 8 වෙනි වේදිකාවට ගොස් එහි ඇති දුම්රියෙන් ගල්කිස්ස දක්වා මඟීන් ගමන් පහසුව ලබාගන්නා ලෙස දැන්වීය..
මුහුදුබඩ දුම්රිය මාර්ගයේ තිබූ සීඝ්රගාමී දුම්රියක් ප්රමාද වන හෙයින් 8 වෙනි වේදිකාවේ දුම්රියේ කට කපා සෙනඟ විය..
8.32 7වෙනි වේදිකාවේ දුම්රිය දැන් මොරටුව බලා යන බව දැන්වීය..එහෙත් 8වෙනි වේදිකාවේ වන පිරුණු දුම්රිය තවමත් එක තැනමය..
8.35 මරදාන සහ කොළඹ අතර මාර්ග අවහිරතාවක් වන බැවින් දුම්රිය බොහෝ වේලා ප්රමාද වන බව දැන්වීය..
8.38 මා මරදාන දුම්රිය ස්ථානයෙන් පිටවීමට පඩිපෙල නගින අතර 7 වෙනි වේදිකාවේ දුම්රිය යනු දිටිමි..එවිට වහා දුම්රිය ඇදුන අතර මාද ඉක්මනින් දුම්රියට ගොඩවිය..
8.45 කිසිදු මාර්ග අවහිරතාවක් හෝ බාදකයක් හෝ අඩුතරමේ නැවතුන දුම්රියක්වත් මරදාන හා කොටුව අතර නොවුන අතර මාර්ග අලුත්වැඩියා කරන සේවකයින් පිරිසක්වත් නොදක්නා ලදී..
'දුම්රිය' යන්න, 'දුම්රිය' ලෙස විය යුතුය.
ReplyDelete