Thursday, July 22, 2021

රියදුර ුතැන

අම්මේ ඔයාලගේ මුරකාරය එක්ක බෑ අප්පා. ඌ නාන්නේ නැහැ. හරි ගදයි.

චාරුනී අ්මාට කීවාය. චාරුනී ගැන අම්ම ාෙහාදින් දනී.

හරි පුතා. මම සේනකට කියන්නම්කො.

ඒ මනුන්සයා බොන්නෙත් නැහැ. එලවන්නෙත් හෙන ස්ලෝ අප්පා. රෑටවත් ඉක්මන්ට යන්නේ නැහැ.. මොකෙද්ද අම්මා ඒ.. එයාව යවල වෙන හැන්සම් කෙනෙක් ගමුකො.

මොකද දුව මේ. දැන් කලින් එවුව හැංසම් කෙනා හෙන පස්න පත්තරේ.. හැම එකම අහනවා. ඒ මදිවට ඔයාගේ යාලුවො ගැනත් අහනවා..කිසි ලල් එකක් නැහැ ඒ මිනිහා ගෙොඩයා කිව්වා. අපේ ඩ්‍රයිවර් දුන්නම ඔයා එයා එක්ක බෑ රෑට එලවද්දි නිදි කිරනවා කියනවා. ඔයා තනියම යවනවා කියන්නේ තව වාහනයක් දෙකක් ගන්න සල්ලි වියදම් වෙනවා. ඇරත් අපිට පොලිසියටයි උසාවියටයි හැම තැනටම කෝල් කර කර වාත වෙනවා. පුරුදු වෙන්න මිනිස්සු එක්ක ඉන්න.

එහෙමම නෙමෙයි අම්මා. මෙයා අපේ අසංගි නිමා එක්ක හෙම හෙන ෆිට් වෙලා. මාත් එක්ක වැඩි කතාවක් නැහැ. අසංගියි නිමායි හනවා කෝ අද සේනක අංකල් කියලා මම මෙයාව පාක් එකට දාලා ගියාහම. මෙයාට වැඩක් නෑනේද අම්මා එයාල එක්ක ෆිට් වෙන්න. චාරු කීවාය.

දරුෙවා්. ඔය අප් වහල්ලු නෙමෙයි. එයාල මිනිස්සු. මමත් ඔය සේනක එක්ක යනවා නේ. ඔයා කියන කිසිම වරදක් මට නැහැ නෙ. ටිකක් හුරු වෙන්න කෝ දුවේ. අපිට ඕනි විදිහට හැම දේම වෙන්නේ නැහැ. ඔයාට ඉරිසියාව ඔය තියෙන්නේ. මාත් පහු කලානේ ඔය කාලේ.. අම්මා කීවාය.

වැඩේමයි ඒ අංකල්බුවාට ඉරිසියා කරන්න.
---------------------
ලොකු නෝනා අද කොහොද යන්නේ. මාකට් යනවාද? නැතිනම් සුපර් මාර්කට් යනවාද? බඩු ටිකක් ගන්න යමු කීවාට පසු සේනක ඇසුවේය.

ඒක නෙමෙයි සේනක. ඔයා ගමනක් යද්දි ඔය ඔලුවේ ගාන බූත තෙල් ජාති ගාන්න එපා අප්පා. ඔයාගේ ලග සුවද නහැ කියලා අන්න දූ කම්ප්ලේන් කරනවා. ටිකක් මනුස්සයෙක් විදිහට එනවකෝ. =යං ඇතුලට මා එක්ක සුපර්මාර්කට්. මම අරං දේනනම් හොද ජෙල් එකක්. ඒක ගාල යන්න. ම්ම්.. තව දෙයක්. දුව එකක් පාටි යද්දි ඔය සුදු ඇදුමම ඇදන් යන්න කියලා නීතියක් නැහැ. ටී ෂර්ට් අදිනවද? සේනක?

ඔව් ලොකු මැඩම් මම අදිනවා. මම වැඩට ඉතින් සුද අදින්නේ. ඒකේ අවලක් නැහැ මට අදින්න පුලුවන්. මම ගමෙ ේගියාම ටී ෂරට් දෙකක් තුනක් අරං එන්නම්.

ගමේ යන්න ඕනි නැහැ මිනිහෝ. ට්‍රෙන්ඩි එක ගාවින් නවත්වනවා. මම ටී ෂරට් තුනක් දෙන්නම් ඒ තුන අදින්න ට්‍රවුසර එකකුත් ගන්න. ඕනි නම් ලංකට ්එහෙමත් ගන්නවා ඉතින්. ලැබුන වෙලාවෙන්.. නෑ වගේ හිටියට තමුන්ට අරක තියනවා නේ.

හිහි මිස් කියන ඒවා ඉතින්..

මේ සේනක. දුව මොනාටහරි ඇබ්බැහි වෙනවාද? මොනාහරි නරකම මිනිස්සු ආශය කරනවාද කියලා බලාගන්න එකත් ඔයාට අයිතියි. ඉතින් දුවගේ හිත ගන්න ටිකක් බලන්න. හැම තිස්සේම පරණ පොලිස් කාරයා වගේම ඉන්න එපා ඉතින්.

චාරු ගේ මව සේනකට කිව්වාය.

ලොකු මැඩම් නම් කියයි. පොඩි බේබි කාර ්එකට නගිනවා ෆෝන් එක අරං. බහිනවා ඒක දිහා බලං. මම මොනා කියලා කතා කරන්නද? අපේ බේබිට වඩා නම් අර බේබිගේ යාලුවෝ අසංගි නිමා හෙම හොදයි වගේ. එයාල එක්ක මම ටිකක් ෆිට් වෙලා ඉන්නේ ලොකු මැඩම්. එයාලගේ ජෝක්ස් අනන් මනන් මට වැඩිය අල්ලන් නැහැ. ඒත් මාව ෆේස්බුක් එකෙත් ඇඩ් කරගෙන. මට විස්කි බෝතල් කොටේකුත් දුන්නා අසංගි බේබි ඔක්කම ඉවර වෙලා බොන්න කියලා..

ම්ම් ..ආව් ආව්..සේනක කොල්ල එහෙනම් කෙල්ලො එක්ක හොදයි නේද? අහා අහා.. හොදයි හොදයි. මේ සේනක ඔය ඇයි හොදයිය අපේ කෙනාට පොඩ්ඩක් ජෙලස් වගේ. අපෙ ේෙකනා එක්කත් ටිකක් කතා බහ කරනවා.ඉතින් කියාදෙන්න ඕන නැහැ නෙ. මොකෝ බබාලයැ.. ටැක්සි එලවන කාලේ ගෑනම කීදෙනෙක් ව ටෝක් කරලා තියෙනවා ඇතිද තෞසෙ..

අනේ නෑ ලොකු මැඩම්. මම එක්ක ඒ කාලේ ගියෙත් මැඩම් වගේ වැඩිපුර කතාකරන අය. මම වැඩිය කතාබහ අඩුයි. ඒකටම කැමති නිසාද මන්දා නේ මැඩමුත් මාව ගත්තේ.

සේනක පිලිතුරු දුන්නාය.

හ්ම්ම්..ඒවයෙන් වැඩක් නැහැ. කොහොම හරි දුව ගැන පොඩි ඇලට් එකක ඉන්න. හැම දේම කොටු කරන්න එපා. හැම දේම මට කියන්නත් එපා. එක පැත්තකට වැඩි වගේ නම් මාව දැනුවත් කරන්න. ලොකු මහත්තය ගැන දන්නවා නේ. එයා ඔය අහන පස්න හැම එකටම උත්තර දෙන්න ඕන නැහැ. බොරු නොවන උත්තර දුන්නම ඇති.

ඊයේ ගොඩක් රෑ වුනාද බේබි එද්දි කියලා ඇහුවම. දොලහට කලින් නම් ආව මහත්තයා. ට්‍රැෆික් තිබුනා කියලා වගේ කීවම ඇති. ගිහපු තැන කරපු දේවල් හැම එකම එයාට ඕනි නැහැ. දන්නවා නේ තාත්තලා ගේ හැටි.

මැඩම් සේනකට කිව්වාය.

හරි නෝනා. මම ටැක්සි කාරයා වුනාට ඉතින් රහස් රකිනවා. ඇරත් ඉතින් මේ පෞල් කේස් ගිනි තිව්වොත් මාවත් කැපෙනවා නේ. හෙහ් හේ හෙහ්..
---------------------

අඩේ මොනාද සේනක මාම ඒ සුවද? අද අලුත් කිට් එකකුත් . මොකද ඒ පාර කෙල්ලෙක් බලන්න වත් යන්නද? මාව බස්සලා.. චාරු සේනකගෙන් ඇසීය.

අනෙ එහෙම එකක් නැහැ චාරු මිස්. මම අදින හැටි හොද නැහැ කියලා ලොකු නෝන මට කිව්වා. මට පෙඩි ඇදුම් ටිකකුත් ගන්න කියලා වවුචර එකකුත් දුන්නා. ඉතින් මම ගත්තා ආයුර්වේද තෙල් ගෑවම කොන්ඩේ යනවා වැඩිවෙනවා කියලා මේවා ගාන්න කිව්වා. සුවදට මීමැස්සොත් එනවා කියල කිව්වේ. සේනක කිවේව්ය.

අනෙ අනේ සේනක. මොකක් හරි හොරයක් තියනවා සේනක අපේ අම්මත් එක්කලා. මොකද පරණ ලෞ එකක්ද? ඈ.. ආ මොනා උනත් කමක් නැහැ. හොදට ඇදලා මේන්න මේ වගේ එන එක හොදයි.

මේ ඒක නෙවෙ පුංචි නෝනා මම අර අසංගි නෝනා විස්කි කොටයක් ගෙනත් දුන්න කතාවක් කිව්වා ලොකු නෝනා මට විස්කි එකක් අරං දෙයි කියලා. ම්ම්හු.. ආ අලුත් කතා පටන් අරං වගේ නේද කියල ලොකු නෝනා විහිලු කලා විතරයි නෙ. අසංක කිව්වේය.

ඉතින් සේනක ඒක මොකටද අප්ප අම්මට කිව්වේ. දැන් එයා හිතයි අපි හැමදාම විස්කි බොනව කියලා. චාරු ඇසිය.

නෑ නෑ මිස් මම හිටියේ අසංගි නෝනා බාගයක් දුන්නා කිව්වම අපේ ලොකු මිස් මට විස්කි ලීටරය්ක් අරං දෙයිය කියල නේ. අර පොරෝ තුනේ කතාවෙ වගේ.. සේනක පිළිතුරු දුනි.

හයියෝ. මෝඩයා. මොනාද හලෝ. ගන්න සල්ලි ඔක්කම ගෑනිට ගෙනහින් දෙන්නේ. විස්කියක් අරං බොනවකෝ. පෙරේතකම විතරක්. මට විස්කි එක්ක වැඩි ලේ එකක් නෑ සේනක අංකල්. මම ආස ඉතින් අනික් දේවල් වලට නෙ. චාරු කීවාය.

මේ නෝනා මම මේ මගේ දැනුමට අහන්නේ. දැන් නෝනා ඔය එක එක ජාති උරනවා. බොනවා මත් වෙනවා. ඒත් නෝනා හැමදාම අර විබාග මේ විබාග සෙල්ලම් හැම එකෙන්ම වගේ දිනනවා නේ. ඒ කොහොමද ? අපේ ඉස්කෝල වල හෙම ඉස්සර හොදට පාස් වෙනේන් අරක්කු ඩිංගක් කටේ තියන් නැතුව හොදට පාඩම් කරපු අය නෙ. අපිත් ඒ කාලේ බිව්වේ නැහැ. මට තේරුමක් නැහැ නෝන. නෝනලට සල්ලි තියෙන නිසා පාස් කරනවාද?

සේනක ඇසීය.

ඕන් ඕන් ඉතින් සේනක අංකල් මාව උඩ තියනවා. ඒ පාර. මම එහෙම මීටරයක් නෙමෙයි සේනක අංකල්. අපේ තාත්තා අම්මා දෙන්නම සුපිරි මොල නේ. ඒක වෙන්න ඇති. එහෙම ලොකු ගැම්මක් නැහැ සේනක අංකල්. මමත් ඔය පිස්සු කලාට විබාගෙට සතියක් විතර තියලා ටිකක් තදට වැඩ කරනවා. සෙල්ලම් නම ්ඉතින් ප්‍රැක්ටිස් තමයි. ඒවත ්කරනවා නෙ. අනෙ මන්දා. මම දන්නවා අම්මලා ඔයාව දාන්නේත් මාව ගැන බලන්න. චාරු කිවාය.

අනෙ මන්දා මිස්. ඕනි එකක්. මම ඉතින් මට පඩි ලැබෙන වැඩේ කරනවා. එච්චරයි නේ. මිස්ටමාව එච්චර සෙට් නෑලු නේද? අවුලක් නැහැ. මිස්ට මොනාහරි තියේ නම් කෙලින්ම කියන්න. හැම වැරදිම හදාගන්න බැහැ. මම හෙන ලක් කාරයෙක් මට ඉක්මනින් වෙන තැනක් හොයාගන්න පුලුවන්. නිකං තේරුමක් නැහැ නේ අපප්ා මිස් යන්නේ මාත් එක්ක අවලෙන් නම්. සේනක කීවේය.

අපෝ මෙයාගේ ගෑස්. අසංගිලා එක්ක වැඩි බජනෙට යන්න එපා. හරිද? අයි කාන්ට් එක්ස්ප්ලේන් වයි? බට් යෝ මස්ට් ෆලෝ දිස් රූල්. තේරුන නෙ. චාරු කිව්වාය.

හරි හරි මම ගොනා වගෙ ඉනන්ම් එතකොට හරි නෙ.


2 comments:

  1. තාරින්ද්‍යා මිස් මතක් උනා. සුපිරි කඳ. පුකටත් දිව දානවා හම්බෙනවා නං.

    ReplyDelete
  2. අද්මිරාල් සඳගිරි කුකුළු මස්සෙක්ක බත්ටිකක් කමුද බඩගිනි

    ReplyDelete