Wednesday, December 21, 2011

අධිවේග කතාන්දර (expressway stories)

මව සහ දුව..
 දුව පාඩම් වැඩක් නැත්තං පොඩ්ඩක් මෙහාට එන්න කාරණාවක් කතා කරන්න..තියෙනව..
ඇයි අම්මා මං ෆිසික්ස් පොත ගත්ත විතරයි.දැන් නම් මට උයන්න එන්න බෑ අප්පා..

ආ දුවට උයන්න තමා එන්න බැරි අර කොල්ලෙක් එක්ක අතන මෙතන රෝන්දෙ ගහන්න පුලුවං ක්ලාස් යනව කියල..

නෙත්මිගේ පපුව රෙදි මෝලක් මෙන් ගැහෙන්නට විය. කවුරුවත් දැක්කාවත්ද.. .සුම්ත් සමඟ හයි වේ එකෙන් ගොස් හික්කඩුව පැත්තේ රවුමක් ගහන්නට කතා වන විටම මෙ ගැන අම්මලාට ආරන්චි උනොත් වන සන්තෑසිය ගැන සුමිත් දැනුවත් කලා නොවදෙ? නමුත් දැන් වී ඇති සන්තෑසිය..?? පරිස්සමට තැබූ හකුරු මුල කූඹි කන්නත් පෙර දියවී ගියාදෝයි නෙත්මිට සිතෙන්නට විය..

ඔව් ඉතින් අම්මලටත් මට වැඩිය රටේ මිනිස්සු කියන දේවල් වටිනවනේ..අපි අතර එස් එම් එස් වලින් එහෙම දෙයක් තිබුනට අපි තාම හරියට දැකලවත් නෑ.. කවුරුහරි ඉරිසියාවට කියපු එකක් ආරන්චි වෙලා වෙන්න ඇති.. මේ වටේ ඉන්න අය ගැන... ආයෙත් අහන්න දෙයක් නෑනෙ... අර .ඉස්සරහ ගෙදර චමිල ෆිල්ම් බලන්න කියල කාමර වල ගිහින් චාටර් උනානෙ.. අම්මල ඉතින් ඒ වගේ ඉරිසිය කාරයො කියන ඒව විශ්වාස කරනව.. අනික නුගේගොඩ ක්ලාස් ගිහින් මං පැයක් ඇතුලත ගෙදරනේ. තව කොහේ යන්න වෙලාවක්ද? අඩු තරමෙ එහෙ මෙහෙ යන්න තියා ක්ලාස් එක ඇතුලෙ හචිමක්වත් යවන්න ඉඩක් නෑ මේ ඉකොන් සර් එක්ක..


වෙන කෙනෙක් කිව්වනම් කමක් නෑ... උඹලගෙ සීය දැකල තියෙන්නෙ. .තාත්තට කියන්න කලින් ඇවිත් මට කිව්වෙ දුව ගැන බලාගන්න කියල. මට පුදුමෙ නුගේගොඩින් ක්ලාස් ගිය ලමය කොහොමද 10 විතර වෙනකොට හික්කඩුව පැත්තෙන් දකින්නෙ?? ඒ මනුස්සයටත් දැන් මොලේ හොඳනැද්ද මන්ද.. නැත්තං කොළඹට යන්නම කීය වෙනවද කෝක උනත් ඒ මනුස්සය කිව් විදියට දුවම තමා ඉඳල තියෙන්නෙ..ඇඳුමෙ පාටත් කිව්වෙ..


.ඇඳුම් වල පාටනම් අම්මෙ ඉතින් අහන්න දෙයක්යැ.. මේ කැන්ඩි එකෙන් ඇඳුම් ගන්නවට වඩා හොඳයි මහරගම පොලෙන් රෙදි ගන්න එක.. කැන්ඩි එකේ තියෙන ටී එකක් ගත්තම ක්ලාස් එකේ විස්සක් විතර ඒක ඇඳන් ඇවිත් යුනිෙෆා්ම් එක වගේ. .මං අම්මට කී පාරක් කිව්වද කොළඹ යන් කියල රෙදි ගන්න..


මට සැක ඔයාල අර හයිවේ එකෙවත් හික්කඩු ගියෑද කියල.. තාත්ත කිව්ව ලබන සතියෙ පාටියක් දාන් ඉන්නව අම්බලන්ගොඩ පැත්තෙ හයි වේ එක නිසා දැන් පාටිත් ලේසියි කියල.. අනේ මන්ද... කොහොම උනත් දරුවෝ ගෑල්ලමයෙක් විදියට මමත් ඒ දවස්වල හිටිය.. හැමෝම ආසයි ඉගිල්ලෙන්න.. ඒත් තටු කැඩුනම අලවන්න හාකබොන්ඩ් ගාන්න ඔය සුමිත්වත් කවුරුවත් නෑ.. අවසානෙ ආන් අරය තට්ට කඩන් නට්ටං වෙලා කියල හිනාවෙන්න මිනිස්සු පිරිල ඉඳී...


(දුව අඬයි...) අම්මට මාව විස්වාස නැත්ද අම්මා..මොනාද අම්ම මං කවදාවත් එහෙම ගමනක් යයිද?අනික අම්මත් අර මොලේ හොඳනැති සීය කියන ඒව අහල මට බනින්න පටන් ගන්නව..ඉහි ඉහි..

.හරි හරි ලමයො ගියේ නැත්තං කමක් නෑ..ඒත් ඔය ලමයගේ කාමරේ කුරු කුරුව වැඩියි පෝන් එකේ එල්ලිල කියල තාත්ත බැන්න.. මං ඉතින් ලමයි පාඩං කරනව ඇති කියල කිව්ව..ඔන්න තාත්තට අහුවුන දවසට අපි නෑ..

නෙත්මි තවත් ටික වෙලාවක් සිට වහා කාමරයට ගොස් දොර වසාගෙන සුමිත්ට කෝල් එකක් ගත්තාය. 

මේ මෙච්චර කල් ෆිල්ම් බැලුව ඇති කියල ඔයා මාව එක්කන් ගියාට තවත්නම් මට එන්න බෑ.. බෑ කිව්වොත් බෑමයි.. ඔයා මහලොකුවට හික්කඩුවෙ කවුරුත් නෑ කියල එක්කං ගියෑට අපේ සීය යාලුවෙක් බලන්න එහෙ ගිහිං.අපිව දැකල..
අයියෝ ලමයො අඬන්න දෙයක් නෑ..අපි එහෙනම් පානදුරේ යං.. එහෙ හරි ලස්සනයි ලු අප්පා..
මේ ඔයාට පාන දුරේ බැරිනම් නාන දුරේ යන්න මටනම් තවත් බෑ.
.අයියෝ සුදු අපිට යන්න තියෙන්න බීච් විතරද මගේ යාලුවෙක් කිව්ව ලස්සන කන්දක් තියෙනව පොඩි ගෙස්ට් එකක් ලග හෙන දුර තැනක හයිවේ එන්ටරන්ස් එකක් කිස්ටුව..අනේ එහෙනම් ඔයාලෙ නෑයො තියා මොකෙක්වත් නෑ..එහෙ යං සුදූ..ඔයා දන්නවනේ මං ගැන..
ඔයාටත් පුදුම හදිස්සියක් නේ තියෙන්න..කොහොම උනත් මේ මාසෙ නම් කොහෙවත් බෑ..තව ටික දවසකින් හයි වේ එකෙ කවුරුහරි කෙනෙක් ඉඳල අපේ තාත්තිට කියල තිබ්බොත් හෙම ඉවරයි..තාත්තිලත් පාටි වලට දැන් යන්නෙ එන්නෙ හයි වේ එකෙන්මලු...

 යාලුවන් පිරිස..
මචං මේ මේ පාර ආතල් එකක් ගන්න අපි යමු ගාලු.. අඩේ පැයයි නේ බන්. .අපි කසුනයගෙ අයියගෙන් ඉල්ල ගමු වෑන් එක.. කසුනයට ඩ්‍රයිවිනුත් පුලුවන්නේ.
ඒ උනාට මට බෑ බං..
 අනේ උඹෙ බොරු සිල්...පික්සු නැතුව වරේන් බන්..
. උඹල දන් නෑ අපේ අක්කත් කොහේද ගිහිං ද මොකද්ද හයි වේ කතාවක් මට යන්තමට ඇහුන..අනික අපේ තාත්ත ඉන්නතේ ගාල්ලෙ..
ඔව් ඔව් බොලයි තාත්ත ඉඳි උඹ එනවද කිය කිය බල බල..හික්ස්..
 මම මේ බොලයි අක්කයි වැරැද්දක් කියනව නෙමෙ..මේ මම ෆිල්ම් බලන්න ගියපු දවස් දෙක තුනකදිම මම දැකල තියෙනව බොලයි අක්ක හොර බැලලි වගේ අර මූකලන් බස්සකේගෙ අතෙ එල්ලිලා ඇවිත් මුනු මුනු ගගා ඉන්නව..ඉතින් බං ඒවට යන්න හොඳයි හයි වේ ගියැම කචල්..අනේ මන්ද බොලාගෙ සිස්ටම්...
.හරි එහෙනම් ගාල්ලෙ බෑ පොඩ්ඩක් ගාල්ලට එහා තැනක්ගමු..අපේ පියතුමා කොහෙ ඉඳීද මන්ද බන්ස්..
 හරි හරි එහෙනම් විභාගෙ ඉවර උන දවසට පස්වෙන්ද හරී..සෙට් නේ..සල්ලි දැම්ම ඇහිඳල තියාගනිල්ල ඈ..හයිවේ එකත් නිකම්ම නෙමෙයි නේ..ගියා පැය බාගෙන් බිව්ව පැය 3න්,. හෑව තව පැය දෙකක්., ආයෙත් පැය බාගෙන් මෙහෙ..හවසක මලගෙදරක් හරි පිරිතක් හරි කියල බො යන්නක් දාල ගියෑම බීල ආතල් අරන් 9 වෙනකොට ගෙදරත් බහිත හැකි...


 .මව සහ පියා..
 මේ මං අර කාරනාව ගැන දුවගෙන් ඇහුව..දුවකියන්නෙ එහෙම එකක් නෑමයි කියලනේ..මේ ඒක අපි පස්සෙ ආවම කතා කරමු.අර සුමන අංකල්ලගෙ දුව රට යනව කියල මට එයාපෝට් එන්න කිව්ව..මට ඇඳන් යන්න අලුත් සාරියක් තිබ්බෙ නෑනෙ..මං ගත්ත මෙයා සාරියක්..ඒත් පොඩි අවුලක් අනේ..


 අයියෝ ඉතින් අර අල්මාරිය පිරිල තියෙන්නෙ සාරි නේ..තව මොකටද?

 ආ ඔයා කියයි..ඒව දැන් පරණයිත් එක්ක..අනික තියෙන සාරි 2-3 දැන් හැමෝම දන්නව..තනි සාරි කියල නමකුත් හැදේ ඒව ඇන්දොත්.මේ ඒක නෙමෙ මට සාරි එකට හරියන බ්ලවුස් රෙද්ද හොයාගන්න බැරි උනා අනේ..අනිද්ද තියෙන්නෙ ඉවන්ට් එක..මං හැදුවෙ උදේට ගාලු ඇවිත් ඔයත් එක්ක කලර් මැච් කරල හොඳට හොයන්න..

ඔයාට පික්සුද අනේ..ඔයත් එක්ක සාරි හැට්ට හොයන්න යන්න ඇරි මට වෙන වැඩ නැද්ද? මං වැඩකරන්නෙ ෆැෂන් කොම්පැනියක නෙමෙ.. අනික ඔයා මොකටද .කවදාවත් නැතුව ගාල්ලෙ සාරි බ්ලවුස් හොයන්නෙ..වෙනද කලුතර හරි කොළඹ හරි යනව නේ..

 හරි ඔයාට එන් බැරිනම් මං එනව තනියම ඇවිත්. හොයාගන්නව. අර සුමති දුව දැන් ගෝල් වල ඩේලි වැඩට එනව හයි වේ එකෙන් කාර් එකේ..එයා තමා කිව්වෙ ගෝල් වල ෆෝට් එකේ සොප් එකක් තියනව කියල..ඔයාට නම් අපි කියන කිසි දෙයක් කරන්න බෑ..ඔන්න බොන්න කතා කලොත් හයිවේ එකේ අස්ප රේස් ගිහිං හරි ඒ වැඩේ නම් කරගන්නව..
 .හරි හරි බබා ඔයා එන්නකෝ..ආවහම බලමු..මං කට් එකක් දාල එන්න බලන්නම්..අපි කොටුවෙ ඔයාගෙ බ්ලවුස් කඩේටත් ගිහිං..ඒකත් බලල කොටුවත් බලල එමුකෝ...

5 comments: