Friday, November 12, 2021

අද වැස්ස



අද වැස්ස නෙ. ඩාන්සින් ක්ලාස් එකට කවුරුත් එන එකක් නැහැ. අපි දෙන්නා කොහහරි ගිහින් ඇද උඩ ඩාන්ස් එකක් දාමු. 

තවදුරටත් තුරුල් වෙන ගමන් ෂැරොන් කීවාය. 

තමුසෙට පිස්සුද ෂැරොන්. තමුසෙ හිතුවද මම එහෙම කෙනෙක් කියලා. නාත්‍යා පිලිතුරු දුන්න් සැබෑ තිගැස්මකිනි. 

එහෙත් බස් එක ගැස්සෙන වාරයක් පාසා එලියේ වහින වැහි බිදු යාන්තමින් ඇතුලට එන වාරයක් පාසා ඈ තවදුරටත් අවන්ත වෙත තුරුලු වේ. 


හරි ඉතින් මම ඔයා ගැන එහෙම හිතන් නැහැ. අපි අද ඊයෙ නෙමෙ නේ දන්නේ. අපි යමු. හරි මම ෆුල් ඇක්සස් ගන් නැහැ අපි පොඩි ෆන් එකක් ගමු. ෂැරොන් අත් හරින පාටක් නැත. 

ෂැරොන්. මේ මම ඩාන්සින් යන්නේ වෙඩින් එකට. ජිම් යන්නේ මහන්සි වෙන්නේ ඒකට. ඒ මනුස්සයා ඈත ඉන්නේ. ඔයා ඒක දන්නවා. මගෙන් අයුතු ප්‍රයෝජන ගන්න එපා ෂැරොන්. ඔයා මට උදව් කරලා තියෙනවා තමයි ඒත් කීයටවත් මම හිතුවේ නැහැ තමුසේ ඔහොම කෙනෙක් කියලා. නාත්‍යාගේ ඇස් වලට කදුලු පනින්නට එයි. 


කදුලු වැටෙන්න අඩන්න දෙයක් නැහැ. මේ බස් එකේ සෙනග නැති නිසයි මම ඔයාගේ කුක්කුවට අත තියන් ආවේ. ඔයාට දැනුනෙ නැතුව නෙමෙයි නෙ. දැනුන නෙ. බොරුව නෙ. ඉතින් ඕක හංගගන් ඕ්න නැහැ පොඩි උන් වගේ. අපි පොඩි ෆන් එකක් බැරිනම් ගිහින් කාල බීල එමු.. එද මොන ඩාන්සින් ද අනෙ නාත්‍යා. 

අනෙ ්මන්දා ෂැරොන්. තමුසෙ මහ ලොකුවට හෙන හොද මිනිහ වගේ නේ ඉන්න්. ඒත් වනචරකම හැම තැනම. බස් එකේ මාත් එක්ක යන්න එන්නම ්කිව්වට හැමදාම කොහෙන් හරි හේත්තු වෙනවා. මටත් කලින් හිතන්න තිබුනා. ඔයාල නම් හැමදාම ඔහොමයි අපෙ අසරණ කමෙන් ප්‍රයෝජන ගන්න හදනව. ඇයි මෙහෙම ෂැරොන් ඇයි? 


අයියෝ නාත්‍යා මූඩ් ඇයි අවුට් කරගන්නේ. මම ඔයාගේ අත පය කඩන් නැහැ. ඔයාගේ ක්ලිප් ලීක් කරන් නැහැ. ඔයාගේ මයිල් ගහක් වත් ගලවන් නැහැ. අවම හානියක් වෙන්න පොඩි ෆන් එකක් ගමු. ඇයි මේ ඒක නිකං මරන්න ගෙනියනව වගේ කෑ ගහන්නේ. ඇරත් ඔය පොලිෂ් කරගෙන පුක උඩ දාගෙන තමුසෙ දගලන්නෙත් මගුලක් කාල ඕක කරගන්න නේද? ඇයි මේ ඉතින්. 


ඇත්තමයි ෂැරොන් ඔයා එක්ක එන තරහ මට මේ වෙලාවේ පිටකරගන්න පුලුවන් නම්.. මම මැරිකරන නිමන්ත මම අදුනගෙන අවුරුද්දක් දෙකක් වෙන්නේ. ඊට වඩා කාලයක් ඔයා මාව දන්නවා. මේ නිමන්තට ආතල් දෙන්න නෙමෙයි මේ වෙඩින් එකට මම ලෑස්ති වෙන්නේ. ඒකයි ම් ලස්සන වෙන්නේ. වෙඩින් එකට පුස් ඊරි වගේ ඉදගෙන පරණ මොඩල් එකට හිටියම ගෙදරටයි ලෝකෙටයි මූන දෙන්නේ කොහොමද? ඇරත් වෙඩින් දෙකක් ගන් නැහැ නෙ. තේරුම් ගන්න. ඉරිසියා කරන එකත් ටිකක් පිලිවෙලකට කරනවා ෂැරොන්. ඇරත් ඔයා ඉතින් කිසි දෙයක් වෙනස්කරගන්න බැහැ කිව්ව නෙ. අඩු ගානේ මම වෙනුවෙන් වත්. මම කියලා මනො කරන්නද? ඒකට. 


එක්කො එපා. තමුසේ මා එක්ක ගියත් එතනට යනකන් ඇතුලට යනකල් කනකල් බොනකල් අඩනවා. මට ෆයර් වෙන එකකුත් නැහැ. ඕන නැහැ. අනික මරන්න හරකා ගෙනියනවා වගේ නේද ගෙනිච්චේ කියලා මතක් වුනාහම මටත් අවුල්. තමුසේ එහෙනම් ඔය නිමන්තට කියලා ඒ නැකැත් වෙලාවටම පේ වෙනවා. මට වැස්සට මෝල් වුනා නෙමෙයි. කාලයක් තිස්සේ හිතේ තිබුනා ෆන් එක්ක ගන්න. මට වැඩි තේරුමක් නැහැ. ඒකයි වැහි දවස තෝරගත්තේ. ෂැරොන් කීවාය. 


තේරුම් ගන්න ෂැරොන්. මම වැරදි දෙයක් කියනවා නෙමෙයි. මම මැරි කරන්න ඉන්නේ. කොහෙන් හරි කාටහරි ආරංචි වුනොත් ඔයාට නෙමෙ මටය් අවුල. ඇරත් වෙඩින් එක කිට්ටුවම. මේ යන විදිහ උනත් මට කලින් හිතලා වෙනස් කරගන්න තිබුනා. 


බස් රියේ එලියේ වැස්ස තවත් තද වන්නට විය. දෙදෙනා ගුලි වන්නට වෙයි. තවත් විනාඩි 15ක් ගිය තැන. හ්ම්ම්. ෂැරොන්. අපි යමු. ඔයා ට ඕන දෙයක් කරගන්න. මටත් මේක ඇතිවෙල අප්ප. ගෙදරින් නිමන්තගේ ගෙදරින් ඔක්කොම අය හොදයි. ඒත් ඒ ප්‍රෙශර් එක. මොකටද මැරි කරන්නේ කියලත් හිතෙනවා. ආසහිතෙනවා ඇදුම් තෝරනකොට ප්ලෑන් කරනකොට ඒත් ඔෆිස් වැඩ ජිම් ඩාන්සින් ඇදුම් ඩෙකරේශන්. මේ ඔක්කම. අපි ගිහින් එහෙනම් බීම එකක් වත් බීල එමු. 


බීම බොන්න ගිහින් වැඩක් නැහැ නාත්‍යා. මට දැන් මෝල් වෙලා. මේ බලන්න. නාත්‍යාගේ අත ගෙන ෂැරොන් සිය කලිසමේ ඉස්සුන තැනින් තබාගත්තේය. 

ඊයා මනුස්සයෝ මෝ මොකත මේ. හ්ම්. ඔයාගෙන් බේරෙන්න බැහැ වගේ මට. දැන් තදටම බදාගෙන ඇවිත් මාවත් කුලප්පු කරලා. ඔයත් ලේසි දැල් කාරයෙක් නෙමෙයි ෂැරොන්. නාත්‍යා කීවේය. 


දවස් ගානක් තිස්සේ කුටු කුටු ගාව නේද? අද නම් අනිනවා කොල්ලා. පවු බන්. ඕක එච්චර ටෝක් කරන්න දෙයක් නෑ. දවසක් කොල්ලෙක් නැගල විනාඩි  දහයෙන් ඕක ටෝක් කරලා බස්සගත්තා. අරූ හොද කොල්ලෙක් වගේ. බදින්නත් සෙට් වෙයිද ද්න නෑ. ගොන් හරක්.. 


කොන්දොස්තර බහින ජෝඩුව ගියපසු රියදුරු සමග කීවේය. 




2 comments:

  1. 'තමුසෙට පිස්සුද ෂැරොන්. තමුසෙ හිතුවද මම එහෙම කෙනෙක් කියලා. නාත්‍යා පිලිතුරු දුන්න් සැබෑ තිගැස්මකිනි.

    එහෙත් බස් එක ගැස්සෙන වාරයක් පාසා එලියේ වහින වැහි බිදු යාන්තමින් ඇතුලට එන වාරයක් පාසා ඈ තවදුරටත් අවන්ත වෙත තුරුලු වේ. '

    අවන්ත කියන්නේ කවුද? ෂැරොන් කියන්නේ කෙල්ලෙක්ද? ලෙස්බියන් කතාවක්ද? නැත්තං අවන්ත කියන කෙනා කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් එක්ක ත්‍රිසම් එකක් දාන එකක්ද?

    ReplyDelete