Saturday, August 6, 2022

කාබරේ විත්තිය

 


නෝන සුපුන් මහත්තයා ලොකු නෝන එක්ක වැඩියි නේද? ලොකු නෝන හැම එකම කියන්නේ සුපුන් මහත්තයට. කාමරේට ගිහිනුත් ඉන්නවා. වයසට නෙමෙයි . අනෙ මන්දා සුපුන් මහත්තත්. එයයිට කිසි ගානක් නැහැ වැඩිහිටියෙක් කියල. 


සෝමා කියන්නීය. 

වැඩට සිටින සෝමාට වැඩට අමතරව මේ සී සී ටී වී වැඩ පැවරූ කෙනෙක් නැත. එහෙත් ඇය එය සිය රාජකාරියටත් වඩා උනන්දුවෙන් කරන්නීය. යාබද නිවසක කෙල්ලක මහ රෑ කොල්ලෙකු ගෙන්වාගන්නා බවත් උන් දෙන්නා අහුවිය හැකි බවත් අපේ නිවසේ සී සීටීවි එක තියෙන නිසා එයට මැදිහත් වීමට සිදුවිය හැකි බවත් ආදී දීර්ඝ වාර්තාවක කන්දොස්කිරියාව අහගෙන ඉන්නට බැරිතැන එවකට ලංකාවේ සිටි සාගරට කියා මම සී සී ඨීවි එක ගලවා දැම්මෙමි. ඒ කරලා දවස් කිහිපයකින් ඒ ඩබල පැනගොස් තිබුනි. නිවසේ එකම දුවනිය වූ නිසා දෙමාපියෝ අපෙන් එවිඩන්ස් ඉල්ලූ අතර එවිට සෝමා. මම කිව්වේ නැද්ද නෝනට කියා මහත් ආඩම්බරයෙන් එහි වගාඩම්බර දෙඩුවාය. 


දැන් සාගර නැවත රටය. සාගර සුපුන් අපේ ගෙදර නවත්වා ගියේ ගෑනු ම හතරක් ඉන්න නිසාය. පොඩි දුවද පොඩි වුවද ගෑනියෙකි. ඉතින් මමයි සෝමයි අම්මයි පොඩි දුවයි. එච්චරයි. සුපුන් ඉන්නේ ඉස්සරහ වෙනම කාමරේක. ඉතින් ඕකට අම්මා යනවා කියල තමයි මේ සෝම කියන්නේ. 


ඉතින් සෝමා. අම්මට වැඩිය සෝම බාලයි නේද? 


ඔවු නෝන. 


හුම්. සෝමත් ඉතින් නිකං කෑම එක තියල හැරිල එන්න නැතුව සුපුන් මහත්තය එක්ක කතා කරල බලන්න. එයා ගෙදර ඉන්න දවසට. මම කිව්වේ එයා කෝකටත් තනියෙන් නෙ ඇත්තේ. 


අපෝ නෝනා. මට ඕවා ඕන නෑ. දැන් ඒ කාලේ ගියා. වලාමේ අපේ නෝනත් කියන දේවල්. මිනිස්සු හිටියයි කියලා එහෙම යන්න හැක. ඔන්න ලොකු නෝන නම් වාත තෙල ගාගන්නයි ඉදිකට්ට දාගන්නයි බණ පොත කියෝගන්නයි දැන් නොයන දෙයක් නැහැ. මම යන්න නැහැ. ඒත් මට යන්න ඉඩකුත් නැහැ යනවනම්. 


ඉතින් සෝම එහෙම තමයි. එකපාර කිසි දෙයක් වෙන් නෑනෙ. ටිෙකන ටික තමයි. මම දැක්ක දවසක් සෝම පැල හිටවනකොට සුපුන් මහත්තයා ඇවිත් උදව් කරනවා. සුපුන් සෝමටත් කැමති වගෙ. හිහි .. 


අනෙ මේ යන්න නෝන යන්න. මම මේ වැඩි හොදට ලොකු නෝන යන එක කිව්වේ. නාකි වයසට ඕවා එලියට ගියොත් නෝනලටමයි හොද නැත්තේ.. ඒකයි මේ කිව්වේ. සෝමාට මදක් තරහ ගොස් කියවාගෙන ගියාය. 


සෝම ඒ සාගර ගේ අම්ම නෙ. ඒ මනුස්සයා දැන් මම ගැන හොයන් නැතුව මගේ ගමන් ගැන හොයන් නැතුව වෙන විනෝදාංසයක් පටන් අරගෙන නෙ. ඒකම මැදැයි. නැත්තං ඉතින් හට්ටියෙ මුට්ටිය යට ජංගිය ඉදන් හොයල බලල ඇද කිය කියනෙ උන්නේ. දැන් ඔය සතුටින් ඉන්න බව පේන්නේ. සුපුන්ටත් මොනවා හරි ලැබෙනවා ඇති නෙ. ඔන්න ඔය ඉරිසියාව අත ඇරගන්න සෝම. බණ ඇහුවට මදි ඉතින්.. 


හරි හරි අපි මේ ලොකු නෝනට ඉරිසියාවෙ තමයි මේව කියන්නේ. අනෙ මගෙ කට. නෝනට තවත්තෙහෙම කිසි දෙයක් කියන් නැහැ. කොටින්ම සුපුන් මාත්තය ලොකු නෝනට ඇදේ ඉදන් කරන දේවල් සාලේ ඇතුලේ කරත් මේ සෝම නෙමෙයි තවත් කට හොල්ලන්නෙ. සෝමා කිව්වාය. 


ඉතින් සෝමො. ඔහෙ කොහොමද? දන්නේ ඒ කාමරේ ඇතුලෙ වෙන දේවල්. නෝනා අසන්නීය. 


සෝමට ඇහෙයි ඔය ගෑනි මේ පැත්තටමයි කණ දාගෙන ඉන්නේ කියලා ලොකු නෝන කියනවා. ඒ කාමරේ ඇතුලේ ඉදන්. ඒත් මට දැනෙනවා ඇතුලෙ වෙන දේ. චුස් චුස් ගාල ඉඹ ගන්නවයි. " ඒයි කොල්ලෝ මේ නාකි එක ඔච්චර රසදා බන්? දැන් ඕක කෑව ඇති"  කියලත් දවසක් කියනවා ඇහුන. මම ඉතින් හුලං වදින්න ඇරලා තිබුන ජනෙල් පලුවේන දැක්ක දේවල් නෝනට කියන්න බැහැ. එච්චර හිරිකිතයි. බුදුම්ප ඇත්ත මේ කියන්නේ. 


හාහාහා… අනේ සෝම. ඒ කට්ටිය එහෙම මොනාහරි කරනකොට සෝම වෙන පැත්තක වැඩක් කරගන්නකො. ලබන ආත්මෙවත් සෝමටත් ඔහොම සතුටක් හම්බෙයි එතකොට. ඔය අනුන්ගේ දේවල් අහගෙන බලාගෙන හිටිය කායලා මොකටද? අනික සෝම තාමත් එච්චර වයස නැහැ නෙ. දවසක් අර කිරි කාරයා පුකට තට්ටු කලත් කිව්වේ. මම ඒ යකාට බැන්නත් එක්ක. වැඩකරන කෙනා හිටියත් මම හිටියත් එක විදිහට තමයි වෙන්න ඕනි කියලා මම සැරෙන් කිව්වා. . ඒකා මගේ පුකටත් තට්ටු කරල යයිද මන්දා.. ඕව අල්ලලා දාන්න සෝම. ආතල් එකේ චිල් එකේ ඉන්නකො. මම සෝමට බියර් එකක් ගෙනත් දෙන්නම් හෙට හැන්දෑවට. මස් ටිකක් හදල තියාගන්නකො. අපි සොට් කක් දාමාුකො. දැන් ඉතින් සාගරත් නැහැ. අම්මටත් මෙහෙ බලන්න වෙලාවක් නැහැ අලුත් ලව් එක නිසා. අපි සොට් එකක් දාමු නෙ. නෝනා කිව්වාය. 


බියර් එක නම් හොදයි. ඒ වුනාට නෝන කියන දේවල් නම් පපුවට ඇන්න වගේ. හරිම තදයි. ඔවු. මමහිතන්නේ සුපුන් මහත්තයා නෝනා දිහ බලන්නෙවත් නැත්තේ ඒකයි. නෝන තද වැඩියි. සෝමා කිව්වාය. 


ඈ සෝම. දැන් ඒකා මගේ දිහා බලන්නෙ මොකටද? මගේ මිනිහ රට. මිනිහට විස්වාස නිසානේ ඕකා ගෙනත් මෙහෙ දැම්මේ. ඌ දන් මිනිහගේ අම්ම එක්ක හොද ඇති. මම එක්ක හොද වෙන්න ඕන නැහැ නෙ. මාර දේවල් නෙ සෝම ඔයාට කල්පනා වෙන්නෙත්. හැබැයි ඉතින් මේකා මම දිහා නොබලම ඉන්න එකනම් මටත් අවුල්. මේකා තඩි චොකලට් එකක් අනන්‍යාට ගෙනත්ෙ දනවා. මට මොනාත් නැහැ. දවසක් ඒක ගෙනත් දීලා කියනවා. අම්මිටත් කෑල්ලක් දෙන්නලු. ඌ හරි අමුතු එකෙක් සෝම. ඇති දේකුත් නැහැ. හිකනලෙක් වගේ. ඒත් ඌ අම්ම එක්ක ඉද්දි මටනම් ඇත්තටම පොඩි ඉරිසියාවක් එනව. සෝමට එහෙම නැහැ බණ අහනව නෙ. මම අහන් නෑනේ. 




3 comments:

  1. සෞම්යාගේ රෝස පාට හුත්තට දිව දාලා ජුස් උරලා බොන්න තිබ්බා නං.

    ම්ම්.. මතක් වෙද්දීත් ඉවසන්නම බැහැ.

    ReplyDelete
  2. සෞම්යාට කියලා කටට චු කරගෙන චු බොන්න ආසයි.

    ReplyDelete