Friday, September 27, 2013

බර බඩද සරුවාලේ..03 කොටස

ස්නේහා තාපසතුමිය කාමිනී නායක තාපසතුමිය හමුවන්නට විවේක වෙලාවක ගියාය. ආ ස්නේහා..එන්න මං මේ හවස් වෙච්චි නිසා ගිලන්පස ටිකක් හදන්නයි හැදුවෙ.. ස්නේහටත් ටිකක් හදන්නම්..කාමිනි කීවාය.

අනේ මන්ද..නායක තාපසතුමිය ලව්ව ගිලන්පස හදාගන්න එක අපිට පවු වෙන්නත් ඇති..ස්නේහා පැවසීය..

ඕව එච්චර හිතන්න එපා ස්නේහ.. ඔය විදියට නායක තවුසියන්ට පිං දහම් කරගන්න ලැබෙන්නෙම නැහැ නේ..පවු සිද්ද වෙන නිසා..කාමිනී කිවාය.

වාඩි වී තේ බොන අතර ගංගුලි ගෙනා කුඩය ස්නේහා විසින් රැගෙන එනු ලැබ එය පසෙකින් තැබුවාය.

මොකද මේ ස්නේහා කුඩයක්..ඔයා මට විහිළුවක් වත් කරන්න ආවද? කාමිනී තාපසතුමිය ඇසුවාය..

ඔව් ඉතිං නායක තාපසතුමිය කුඩ එක්ක තරහයි කියල හැමෝම දන්නවා නේ.. පිටිපස්සෙ තියෙන කුඩ ගොඩ දැක්කම ඕනි කෙනෙක් පුදුම වෙනවා නෙ.. ස්නේහා තාපසතුමිය පැවසීය..

මේක අර නර්මදා උපාසිකාවගේ මහත්තයා ගංගුලි ගෙනත් දුන්නෙ..

මේ අවස්ථාවේ කාමිනි තාපසතුමියගේ මුහුන කළු වලාවකින් වැසුන අතර ඇය කුමක් සිදුවීදැයි යන කුහුලින් යුතුව බලාගෙන සිටියාය.

ස්නේහා බිම බලාගති.. කාමිනි මෑනියන්ට ලොකු වැරැද්දක් වුනා කිව්ව.. ඒකට සමාව ඉල්ලන්න එන්නත් ලැජ්ජයි වගේලු.. ඒ වගේම නර්මදාට සිල්ලර පාර්සල් එවන පිනෙන් නායක තව්සිය හොඳ උප්පත්තියක් ලබාවි කියලත් ගංගුලි කිව්වා.

පිලිගත්තනං කමක් නැහැ වනචරය.. ඕකාත් ආව නේ.. දන්ඩ හේත්තු කරන්න ලැජ්ජ නැතුව. මේකෙම කාල බීල ඉඳල ඕක අඳුනන්නෙ නැද්ද මේ මෑනියන්ගේ කහපාට ලෝගු..එදා බස් එකේම මිනිස්සු ලැජ්ජ කරලා බස් එකෙන් එලවල දැම්ම. දැන්වත් හැදෙන් නැතැයි.. මං හිතුවා නර්මදා වගේම උපාසකයෙක් කියල. බලං යනකොට ඔක්කොම පිරිමි ජාතිය එකයි.. ගෑනියෙක් දැක්කද ගිහිල්ල ඇනේ දාල හොල්ලන කල් ඉවසිල්ලක් නැහැ.

මේකයි ස්නේහා..මට හොඳට තේරෙනවා අහම්බෙන් වැදෙන ඒවා..මූ වංගුව ගන්නෙකොටම අර ලෝඩ් කරගතපු පිස්තෝලෙ ගාවනවා වගේ දන්ඩ ගාවන්න ගත්තා.. විලි ලැජ්ජාව නැති කම.. බීල වෙන්න ඇති හිටියෙ.. ඒත් ඉතිං අඩුතරමෙ මෙ ලෝගුවට ගරු කරන්න එපැයි..

කාමිනිට මඳක් තරහගොස් තිබුනි..

මං මෙහෙම කියනවාට තරහ වෙන්න එපා කාමිනි තාපසතුමියනි..

ඒ මනුස්සයා තමයි ඒ ගෙදර වැඩ ඔක්කොම කරන්නෙ.. ළමයි බලාගන්න එකේ ඉඳලා නර්මදාට කවන පොවන එක පවා කරනවා. මං හිතන්නෙ ඒ මනුස්සයට බැඳපු ගිහි පිරිමි ලබන්න ඕනි සතුට ලැබෙන්න නැතුව ඇති. ඒක නිස පොඩි වැරදීමක් වෙන්න ඇති. ඒත් ඉතිං තමුන්ගේ බිරිඳ පිළිකාව වෙලා එකතැන් වෙල ඉන්නකෙට සලකගෙන ඉන්න එකත් ලොකු පිනක්..ස්නේහා තාපසතුමිය කීවාය..

කවුද ඕව ස්නේහට කිව්වෙ? කාමිනි ඇසුවාය..

කුඩේ දෙන්න ගංගුලි ආවම මං නර්මදා ගැන ඇහුවම කිව්වෙ.. ඇරත් ඉතිං ඔය උපාසිකාවනුත් නිතර කියන්නෙ ගංගුලි පොඩඩක් බිව්වට පොඩ්ඩක් මුරන්ඩු මිනිහ වුනාට ගෑනිට සලකනවලු දෙවියන්ට වගේ.. ළමයින්ටත් හරි ආදර්ශමත් තාත්තෙක්ලු..

ස්නේහා තාපසතුමිය කීවාය..

ඔව්..ස්නේහා.. ඕන හොඳ මිනිහෙක් ළඟ මාරයෙක් ඉන්නවා. කොයි වෙලාවෙ අවිදි වෙනවද දන් නහැ. ඔය තාපස දහමෙත් තියෙන්නෙ.. එකපාර හොඳ මිනිස්සු ක්ෂණිකව වෙනස් වෙච්චි තැන්. ඒත් ස්නේහා මට අර වගේ වනචර වැඩ පේන්න බැහැ. ගෑනු කියන්නෙ හැම තිස්සෙම පිරිමින්ගේ කලිසම අස්සෙ තියෙන තුවක්කුවට යට වෙලා බය වෙල ඉන්න ඕන ජාතියක් නෙමෙ..

ශක්තිමත් පිරිසක්.. ඔය ඇතිල්ලිල්ල මට අල්ලන්නෙම නැහැ. මට සැරට තරහ යනව. කොහොම වුනත් ගංගුලි එනවනම් ටිකක් ඇවිල්ල දෙවියන්ට පූජා හම තියල අපේ දේශනා හෙම අහන්න දෙන්න..ඒ මනුස්සයට මේ වෙලාවෙ ධර්මය වැදගත් .. ළඟදි මැරෙනව ාකියල දන්න ජීවතුන් අතර මිනියක් එක්ක හටන් කරන එකටත් ලොකු මානසික හයියක් ඕනි ඇති.. කාමිනි තාපසතුමිය කීවාය.

ඔව් මාත් කිව්ව ගංගුලිට එන්න කියල.. ගංගුලිට කියල මං පෝන් එකට සිම් එකයි මෙමරි කාඩ් එකයි දාගත්ත.. දැන් ඒක වැඩ.. ලොකු මැනියොන්ගේ නොබ්බරේ දෙන්න මං දාගන්නම්..ස්නේහා තාපසතුමිය කීවාය..

මේ කුටියෙ ඉදල අඩි දෙතුන් සීයකට වඩා නැති ස්නේහගේ කුටියට මොන කෝල් ගැනිල්ලක්ද? ඉතිං කෝ පෝන එක ගෙනාවනම් ඒකෙ නම්බර් එක සේව් කරගන්න තිබුන නේ.. කාමිනි කීවාය..

ආ... මට වැඩිය ඒක පුරුදු නැහැ. මං මේස උඩ වෙනම පෙට්ටියෙක දාල තියෙන්නෙ.. හැමතැනම අරං යන්න බැහැ මට ඕක.. ස්නේහා කිව්වාය..

ඔව්..ඕවට පුරුුදු වුනාමත් හරි කරදර.. නැතුවම ඉන්න තියෙනං හොඳයි..හා මෙන්න මගේ කාඩ් එකක්..මට කාඩ් එකක් තියෙනව කියල අනික් මෑනියො දැනගන්න ඕනි නැහැ. ඔය සමහර ගමන් වලදි, දාන වලදි හමු වෙනවා ලොකු ලොකු අය.. ඒ අයට නොම්බර කිය කිය ඉන්න වෙලාවක් මෑනියොන්ට නැහැය කියලා උපාසිකා මාතාවක් මට මේ ටික ගහල පූජ කලා..කාමිනි කීවාය.

නමුත් මේ කාඩ් උපාසිකා මාතාවකගෙන්ම ඇගේ සල්ලි වියදම් කොට තනවාගෙන ඇති ඒවා වන්නටද හැකි බව ස්නේහා සිතුවාය.

4 comments:

  1. චැඃ මොකෙක්වත් කොමෙන්ට් කොරන්නෑනේ. මොකෝ මෙව්වා මෙලෝ රහක් තියනවා කියලැයි.

    ReplyDelete
  2. කමන්ට් දාන්න වෙලාවක් නැහැ. ඒත් ආසාවෙන් කියවනව, හරිම කුතුහලය දනවන රටාවකටයි ලියවෙන්නෙ.

    ReplyDelete
  3. අමිල ගේ රචනාවල කවදත් උපහාස රසය පිරිලා.

    අම්මපා දයාසොරි පරාදයි.

    ReplyDelete
  4. Monawada ane me? Kaata wadak ethi, mona therumak ethi dewalda? Eththatama oyata tikka awul kiyalaa mata muladima hithuna... Blog liyana eka ekak. E wunaata me mona mala wikaarada? Eththatama oyaa mona loke jeewath wana kenekda?

    ReplyDelete